خب چطور تعریف کنم که خوب باشه . همون موقع که تمومش کردم خیلی چیزا بود که دلم میخاست بنویسم منتها ساعت 1 شب بود و دیگه حسش نبود بیام تایپ کنم . حیف شد اون  چیزایی که تو ذهنم بود الان یادم نی . ای بابا کاش همون موقع می نوشتم .تازگی به این فک میکنم فانتزی جدیدمه که برگردم عقب و کارای دیگه ای بکنم . رشته ی دیگه ای بخونم یا اصلا درس نخونم برم سرکار . اگه مثلا میرفتم یه رشته دیگه یا یه دانشگاه دیگه یا تصمیم دیگه ای می گرفتم بازم وضعیتم این بود ؟ همش تو گذشته ام . منم . همش در حال افسوس خوردن . همش نگران اینده . و حالی که حالی نیست . بی حالیه . خستگیه .ناراحتی عمیق . فریاد بی انتها . 

 

و این سریال ، من قهرمان نیستما ! من قهرمان نیستم ولی ، من قهرمان نیستم ولی خب ... اینجوری معنی میشه . درمورد همه ی این افکاره که من دارم و ممکنه همه داشته باشن .

شاید این فکر به ذهنتون برسه که اینا یه خانواده با قدرت های ماورایی بودن که نسل به نسل منتقل شده بود چرا قبل اینکه دختره وارد زندگیشون بشه فکرشون به این نرسیده بود که خاباشونو تعبیر دیگه ای کنن یا ازش استفاده کنن نقشه بکشن تا جلوی اتفاقی که اینده می افته رو بگیرن ؟! یا خیلی چیزای دیگه ، خب شاید به یه تلنگر اساسی نیاز داشتن که از یه فرد بیرونی که ناظر بیرونی وضعیتشون هست بهشون زده بشه . از اونجایی که دختره از دبیرستان با یه زنی که کلاه بردار بودش بزرگ شده بود خب تیزتر و باهوش تر و عقلش بیشتر کار میکنه ، به همین خاطر بهتر می تونست از این جور موقعیت های ناجور موقعیت بهتری و مثبتی بسازه . دختره شوق زندگی داشت . سرزنده بود برای همینم وقتی گی جو 5 سال ناپدید شد خانواده رو سرپا نگه داشت و تازه خیلی زود به قدرت پسرش پی برد . درحالیکه کل خانواده 13 سال به قدرت نوه هه پی نبرده بودن . این نشون میده شاید بعضی ها نامرئی باشن شاید معمولی باشن خیلی معمولی بدون هیچ استعداد و توانایی و یا حتی تحصیلاتی ولی وقتی تو یه خانواده با استعداد قرار میگیرن میتونن از استعداد   و توانایی اونا که نتونستن درست استفاده ش کنن و معمولیه حسرتشو میخورده ، استفاده و حتی اونارو هم سرپا کنن . دورهم جمع و خوشال کنن  . چه  چیزی تو یه خانواده بیشتر از شادی کنار هم و صمیمیت مهمتره ؟! به نظر من هیچ چیز . 

 

سریال کره ای من قهرمان نیستم ولی

راستش اونجایی که دختره خودشو گم و گور کرد تا مثلا گی جو دوباره افسرده شه یخورده غیرمنطقی بود به نظرم . گی جو درسته پسر خوبی بود ولی پدرخوبی نبود . بچه شو کاملا فراموش کرده بود و همش هم میگفت که وقتی دخترم به دنیا اومد بهترین لحظه ی عمرم بود . ولی کو ؟! حتی وقتی بعدش باهم درد و دل کردن و یخ بینشون اب شد و بچه داشت به باباش نزدیک میشد یهو باز به خاطر رفتن عشقش از خود بیخود شد و بچه رو فراموش کرد . بچه 13 ساله باید بیاد بشینه برای تو عقل بذاره !! 🤬مردک سست عنصر . خلاصه اینجاشو دوس نداشتم ولی خب به همه جذابیت ها و لحظه های قشنگ پدر دختری و گی جو و دختر می بخشمش . 😎🤭😁

 

سریال کره ای من قهرمان نیستم ولی

 

فک میکنم خیلی زود جمعش کردن ، میتونستن 16 قسمتیش کنن قشنگ جا داشت من دوس داشتم نشون بده که بعد اینکه اتش سوزی میشه و برمیگرده گذشته و دختترو نجات میده بعدش چی میشه مثلا میره پیش خانواده ش باهم میشینن شام فلان ، شاید این وقفه ی زمانی 5 ساله که گی جو ناپدید شده بود گیج کننده باشه ، من اینجوری استنباط کردم ،  ببینین چرخه ی زمانی سریال رو اگه متوجه شده باشین ، گذشته ی داهه ینی دختره ، اینده ی گی جو بود ، گی جو تازه بعد از چندسال اونم تو یه حادثه اتش سوزی واقعی در زمان حال ، تونست به اون زمان اتش سوزی 18 سال پیش برگرده ، درواقع وقتی گی جو داهه رو نجات داد وقتی انفجار رخ میده اینطور نی که گی جو مرده باشه یا تو چرخه زمانی گیر کرده باشه ، دقیقا وقتی که اون انفجار رخ میده ، در اینده پسرش که نیروی اوردن چیزی از گذشته رو داره میره و گی جو رو میاره به حال  . چرا این چرخه 5 سال طول کشید چون باید بچه به دنیا می اومد تا اون قدرت رو داشته باشه ، گی جو وقتی میاد به زمان حال که 5 سال بعده همون لباسا با همون گریم رو داره . اینده ی گی جو ، گذشته ی داهه س . برای گی جو این مدت زمانی فقط چندلحظه س . مثل همیشه که میره گذشته و میاد حال . حتی به دنیا اومدن بچه هم به خاطر اینکه خودش باباشو نجات داد اگه گی جو میمرد پس چجوری بچه تشکیل شده ؟! خلاصه اینجوری . 

 

سریال ژاپنی تصرف بیمارستان  و سریال کره ای خانواده استثنایی 1 ⚡

سریال کره ای خانواده استثنایی 2  ⚡

سریال کره ای قهرمان نیستم ولی  2 ⚡

 

ولی در کل سریال قشنگ و پرمفهوم و عمیقی بود و دوسش داشتم . 

 

 

پنل بیان دیوانه شده . 


 

🍀  مطالب پیشنهادی 🍀

 

☘ داستان از دیوید سدریس ☘ داستان ژاپنی از اوسامو دازای  ☘ سریال کره ای جانگ اوک جونگ زندگی برای عشق  ☘ سریال کره ای مرد ملکه اینهیون ☘  سریال ژاپنی سرنوشت 2024 destiny ☘ سریال کره ای منشی کیم چشه ؟  ☘ عکس بهاری ☘ معرفی کتاب داستان های پهلوانی و عیاری ادبیات فارسی  ☘ کتاب شاه اسماعیل ☘  معرفی سریال کره ای که نبینین بهتره  ☘ سریال کره ای قولی با خدا  ☘ معرفی فیلم ژاپنی  ☘ سریال کره ای بکش و خوبم کن ☘  سریال کره ای این مرد همون مرده اس  ☘