یه سریال ژاپنی نگاه کردم که اسمش بود سریال ژاپنی تصرف بیمارستان 2023 Dai Byoin Senkyo ، اوایل خوشم نیومد مخصوصا نقش پلیسش خیلی تاپاله بود اصلا جذابیت نداشت ، بعد دیدم عه نگا کی اینجاست ؟! کی بود ؟ بعله اوپای شوهر نمونه تو 💗سریال ژاپنی ازدواج دروغین ما 💗 دیگه ترغیب شدم و بقیه شو دیدم . فقط به خاطر گل روی اون اوپا . موضوعش راجبه چندتا تروریسته که سردسته شون اوپاس ، و اینا میرن تو یه بیمارستان تازه تاسیس و خیلی پیشرفته هک و فلان و میخان انتقام بگیرن . هرکدومشون هم دلیلی برای این کار دارن . یجورایی داستانش شبیه 💗   سریال ژاپنی چشم های قرمز  💗  هم بود اون قسمت انتقامیش ولی فرق داشتا . در کل بد نبود . فصل دو هم داره که پلیسش همین بازیگره س . اعتراف میکنم که اگه بازیگر پلیسش همین اوپا تروریسته یا اوپای دیگری بود با جون و دل نگا میکردم ولی نقش پلیسش باحال نبود . 

سریال ژاپنی تصرف بیمارستان

سریال ژاپنی تصرف بیمارستان

سریال دیگه ای که تازگی شروع کردم سریال کره ای قهرمان نیستم ولی ! The Atypical Family 2024 هست ، خانواده خاص هم ترجمه شده ، و اولای قسمت دوام و به نظر باحال میاد . خوشم اومد . 

سریال کره ای خانواده خاص

قیافه رو نگا کنین شما ، چطو ممکنه یکی در عین زشت و بی حال بودن جذاب باشه ؟ چجوری اخه ؟! بازیگر سریال  💚 سریال کره ای بکشش kill it 💚 عه که کامبک بعد از سربازیشه . نمیدونم چرا همیشه پارتنراش نونا هستن . گرچه دختره بد نی . حس میکنم متوجه شده که دختره کلاه برداره . 

کلا از عقاید و رفتارشون راجبه رابطه و ازدواج و عشق خییلی خوشم میاد ، قشنگ استایل منه مرداشون . نمیدونم چرا شوهرام انقد دورن . 🙄😶🤦‍♀️

و نمیدونم مشکل از چیه ولی من نمیتونم لینک بسازم چندوقته . فک کنم اینجام داره به رحمت خدا می پیونده ینی ؟ 

دیگه اینکه برای تنوع یه توییتر ساختم . چرا واقعا اسم توییتر رو عوض کردن ؟ بعد اخه ایکس؟ خدایی؟ حداقل میذاشتی گلابی . این خارجیا اسماشونم بی معنیه . 

دیگه اینکه دارم کنسرت فن میتینگ ویکس دانلود میکنم هرکدوم یک گیگه . 


🍀  مطالب پیشنهادی 🍀

⚡ سریال کره ای پزشکی صلیب  ⚡ سریال کره ای مخفی hide ⚡ سریال کره ای شکوفایی جوانی  ⚡ سریال کره ای دونده ی دوست داشتنی من  ⚡ معرفی فیلم کره ای و چینی و ژاپنی  ⚡ سریال چینی در بهار عاشق خواهیم شد ⚡ سریال کره ای پدرم عجیبه ⚡ لیست سریالای جدید در حال پخش که میخام ببینیم  ⚡ سریال ژاپنی شوگون  ⚡ سریال کره ای هفت فراری و سریال ژاپنی جغد ⚡