سریال کره ای رسوایی : حادثه تکان دهنده و غیرمعمول Scandal: A very shocking and immoral event (2013) 

درمورد پلیسی به اسم ها میونگ گون " مرد سمت چپیه همون اویجای خودمون یا دکتره تو سریال  ⚡ سریال کره ای پزشکی صلیب  ⚡" که پسرش تو مهد کودکی که سازنده و صاحب ساختمونش اون مرد سمت راستی هست  که اسمش جانگ ته ها عه ، بر اثر حادثه ای ساختگی : ریزش ساختمون  کشته میشه . یه مقاله نویس دست سه میاد به هامیونگ گون میگه که حادثه ای که رخ داده عمدی بود و ساختمون به علت بدی مصالح فروریخته و اینطوری و اونطوری . ها میونگ گون کاری از دستش برنمیاد برا همین تصمیم میگیره که بره جانگ ته ها رو بکشه ، شبی که میره جلوی در خونه ی جانگ ته ها ، از قضا شبی بوده که زن و پسر 5 ساله ی جانگ ته ها بعد از 5 سال به خونه برگشته بودن و پسر بچه هه قرار بوده برای اولین بار باباشو ببینه ، یه سری اتفاقا می افته و بچه میاد دم در و ها میونگ گون رو میبینه و فک میکنه که باباشه صداش میکنه بابا و ها میونگ گونم یاد بچه ی خودش که همسن این بچه بوده می افته ، بچه رو می دزده و فردا شبشم زنگ میزنه که بچه ات پیش منه دنبالش نگرد . 

سریال کره ای رسوایی

حالا خانواده بچه چجورین ؟! جانگ ته ها یتیم بوده که بابای زنه می یارتش بزرگش میکنه و بعدها جانگ ته ها ماله باباهرو بالا میکشه و بابای زنه رو می ندازه زندان و همونجاام میمیره . زنه بعد از ازدواج علاقه ای به کار توی کمپانی باباش نداشته و طبیعتا اونجا رو شوهره میگردونده ، وقتی می فهمه حامله س به بهونه ی درس خوندن میره خارج تا بچه رو سقط کنه ولی نمیکنه و بدون اینکه یارو بدونه 5 سال  خارج با بچه زندگی میکنه و بعدم برمیگرده کره و یه دفتروکالت باز میکنه و میخاد طلاق بگیره ، وقتی تصیمیمش رو گرفته بوده یه شب مث همیشه بچه که  اسمش اون جونگه ،سراغ باباشو میگیره توله سگ 😁 زنه تصمیمش رو عوض میکنه و تصمیم میگیره برگرده به خونه زندگی پدریش و پسرشو همونجا بزرگ کنه و بعدا مال و اموال باباش به پسرش برسه . میره به جانگ ته ها میگه این پسرته فلان ، یارو هم خیلی بچه دوست مخصوصا پسر دوست بوده ، از اون طرف یه معشوقه هم داشته که ازش یه دختر داشته ، اونارو راس و ریس میکنه قضیه شونو و اماده پذیرایی از پسرش میشه شبی که زنه اومده بوده خونه با بچه ، زن معشوقه هه میاد با زنه دعوا میکنه و زنه بچه رو می فرسته از اتاق بیرون ، بچه هم میره دم در که منتظر باباش وایسه ، که اشتباها فک میکنه که ها میونگ گون باباشه و دزدیده میشه . 3 سال بعد زنه برای اینکه شوهر حروم زاده س از خونه زندگیش پرتش نکنه بیرون و چون فک میکنه بچه ممکنه برگرده به این خونه ، تمام یتیم خونه ها رو میگرده و بعد یه بچه که شبیه بجه ی خودش بوده و رو قوزک پاشم زخمی مث زخم بچه ش داشته رو جای پسر گم شدش می زنه و تست دی ان ای رو هم با دندون افتاده ی بچه ی واقعی میگیرن و اینجوری میشه که یه بچه دیگه جای اون جونگ واقعی رو میگیره . 

از اون طرف ها میونگ گون مدتها مخفیانه زندگی کرده و هرسری می بینه که ادم مشکوکی دور و ورشه میره یه دهات دیگه . از طرفی اون جونگ هم بزرگ شده  و باید مدرسه بره ولی نفرستادتش مدرسه . بعد 3سال تصمیم میگیره که بچه رو برگردونه به خانواده ش که جلوی در متوجه میشه که خانوادهه یه بچه ی دیگه رو به اسم بچه ی خودشون اوردن . برا همین منصرف و بعد از اون بچه رو به نام پسر مرده ی خودش ثبت و یه جا مستقر میشه . 

25 سال بعد اون جونگ واقعی پلیس شده و اون جونگ قلابی وکیل ، اون جونگ پلیس دنبال پرونده ی قتلی که تو ساختون سازی ته ها که مال بابای واقعیشه رو میگیره و متوجه میشه که رییس جانگ ته ها خلافکاره . و اینجوری دوباره دو خانواده با هم ارتباط برقرار میکنن . 

داستان رو دستگیری جانگ ته ها و ارتباطش با پسراش و دخترش و زنش و معشوقه ش و داستان ها میونگ گون پیش میره و ی جذابتر میشه . 

سریال 36 قسمت بود . درکل سریال قشنگی بود با اینکه یه اب های ریزی داشت و یه باگ کوچکی ولی نادیده میگیرمش چون قشنگ بود با اینکه خیلی طولانی بود . از بازی بازیگرا تا داستانش خیلی جذاب بود . حتی نقش منفی هم جذاب و بامزه بود یه جاهایی و نمیشد ازش متنفر شد .