هر شروعی یه پایانی داره ، بالاخره 4 قسمت اخر سریال کره ای لمس پشت تو رو دیدم .
 سریال کره ای لمس پشت تو
 
اصلا حسم وصف ناپذیره . انقد این سریال کمدیش قشنگ و لطیف و خاص بود ، انقد نگاه های لی مینکی قشنگ و رومانتیک بود ، انقد بازی هان جین مین اینجا کیوت و باحال بود و انقد سوهو مشکوک بود که حتی اگه به روانسنجی های بون یه بون هم نبود همینجوریم شک برانگیز بود . برای اینکه جون میکند حرف بزنه . 😁
 
 
 
و انقد اجوشی قاتل بامزه و کودن به نظر می اومد که من اصلا شک نکردم که اون قاتله . در واقع من ظنم رفته بود به اون اقاهه که زیردست نماینده مجلسه کار میکرد ، بود . به نظرم خیلی خوب و کسی نفهمه ، 😁 جمعش کردن ، اخرم که این دو جوون بالاخره بهم رسیدن . خداروشکر .
 
 
من اعتراف شونو دوس داشتم هر دوشون به یه تایم برک نیاز داشتن و هردوشون یجوری بود شخصیتشون که اینجوری که اعتراف کرد بهشون می اومد . فقط این وسط سوهو شهید شد و جسد مادرشم پیدا نشد . نماینده مجلسم کشتن که دیگه به کش و مکش محکوم کردن و ایناش نپردازن .
 
 سریال کره ای لمس پشت تو
 
کارگاه مون جانگ یول با اینکه کاراکترش خیلی باحال بود ولی خدایی اگه روانسنجی بون یه بون نبود هیچ کاری رو پیش نمی برد . خیلی به بون یه بون وابسطه شده بود ، درسته سوهو هم مشکوک بود ولی وسواس گونه چسبیده بود به این نظریه که اون قاتله . درکل خیلییییییییی قشنگ بود سریالش حال خوب کن و باحال .
سریال کره ای لمس پشت تو
 
🍂مطالب پیشنهادی 🍂