با پخش قسمت این هفته از سریال کره ای لمس پشت تو ، یه مقاله درمورد بازی بی نظیر لی مین کی در اومده که خوندنش خالی از لطف نیست ، واقعا لی مینکی عالی بازی کرده و همونجور که قبلا گفتم واقعا بازیگر فوق العاده ایه . 
"  لی مینکی بازیگر نقش کارگاه مون جانگ یول در سریال کره ای  لمس پشت تو  کاراکترش رو با یک اجرای پرشور به رنگ خودش ۲۰۰ درصد عالیتر به نمایش گذاشته .
مخصوصا اینکه قسمت ۱۴ سریال در کل کره ریت 9.6% و در کلانشهرها ریت 10.4% داشته است . در این قسمت ، لی مینکی ، احساسات مون جانگ یول نسبت به بون یه بون رو که تاحالا نشون داده نشده بود رو با رنگ اون کاراکتر ، ،طوری  ظریف و طبیعی بیان کرده و اون کاراکتر به نمایش در اورده که بیننده رو به هیجان در میاره و پروانه ای میکنه .

سریال کره ای لمس پشت تو

 

لی مین کی با جذابیت منحصر به فرد خودش طبع شوخی و شیرینی رو به تصویر میکشه و جذابیت در سریال را بهبود می بخشه ، اون فقط با یک نگاه کردن ، اتمسفر اثر رو تغییر میدهد . در ادامه ، او با پشتکار در پی دستگیری قاتل واقعی و مبارزه با رفتار بی رحمانه با اجرای پرشور که تمام وجودش رو برای اون میذاره ، باعث میشه تنش در سریال بالا بره .

سریال کره ای لمس پشت تو
 

🍂مطالب پیشنهادی 🍂
 
 
 
به این ترتیب، در این اثر او با نمایش یک بازی پرشور آنقدر در کاراکتر غوطه‌ور شده که بیننده فقط کاراکتر مون جانگ یول رو میبینه نه بازیگر لی مینکی رو . و اینجوری بیننده رو جذب اثر کرده . به لطف اجرای پرشور و جذاب لی مینکی واکنش های داغ و مشتاقانه برای این اثر همچنان ادامه داره و انتظارات برای دوقسمت اخر ، زیاد است. "