اسم اهنگ هست : چطور فراموشت کنم ؟!
اسم اهنگ هست : چطور فراموشت کنم ؟!

 

یه اهنگ قشنگ با معنی فوق العاده زیبا و با صدای فوق العاده قشنگ و سئو اونکوانگ .شی عزیزم اوردم براتون خیلی قشنگ خونده اهنگو . قشنگ بازگوی شخصیت سریاله .

سریالی که این روزا میبینم اسمش هست "ممنوعیت ازدواج" :

سریال کره ای ممنوعیت ازدواج
سریال کره ای ممنوعیت ازدواج

تو دوره ی چوسان و قبلتر حتی، وقتی ولیعهد یا شاهزاده یا امپراطور میخاسته ازدواج کنه یه دوره ای را ممنوعیت ازدواج میذاشتن تا دخترای خوشگل مجرد برای امپراطور و ولیعهد یا شاهزاده بمونه کنار 😁 . این سریال راجبه امپراطوریه که هفت سال پیش وقتی ولیعهد بوده زنشو کشتن و به عنوان خودکشی جا زدن و برای همین پدرش که اون موقع امپراطور بوده ممنوعیت ازدواج گذاشته تا پسرش دوباره ازدواج کنه . حالا هفت سال گذشته و ولیعهد امپراطور شده ولی هنوز ازدواج نکرده ، یا بهتره بگم نشده بکنه . چون هرسری خاسته ازدواج کنه طرفو زدن همونجوری کشتن .اونم داره با یکی از افراد مورد اعتمادش دنبال کسایی که پشت پرده این ماجرا ها هستن میگرده . تو این مدت مردم هم خسته شدن و میخان ازدواج کنن ولی نمیتونن و هرکی قایمکی ازدواج کنه رو هم میگیرن میندازن زندان . ینی چی که امپراطور زن نداره بعد شما میرین ازدواج میکنین ؟! 😄 تو این مدت هم امپراطور همش خاب ملکه فقید را میبینه و به یاد اون داره زندگی میکنه . یه روز که با لباس مبدل رفته بود بیرون با دختری که ادعا میکنه روح میبینه اشنا میشه اونو مییارن قصر تا اگه روح ملکه رو میبینه پیامی چیزی داشت به امپراطور بگه ، و اینجوری قرار داستان ادامه پیدا کنه ببینم به کجا میرسه .کیوت و خنده دار و غمگین هم هست .

او اس تی پارت یکش را سئو اونکوانگ از "بی تو بیBTOB" خونده . اونکوانگ تو اینستاش نوشته بود دوس داشته همیشه اهنگ با مدل تاریخی را امتحان کنه و از اینکه این فرصت پیش اومده خیلی خوشاله . این اهنگ را با مدل تاریخی خوندتش . خییلی قشنگه .

اهنگ رو از اینجا بشنوین با معنی که گوش بدین خیلی حس خوبی داره ...

💚♒او اس تی سریال کره ای ممنوعیت ازدواج ♒💚

این معنی اهنگه .

حتی ماه هم تو این شب به خاب میره

به کجا این چنین شتابان میروی

"به کجا این چنین با عجله میروی ؟!"

بدون حتی یه کلمه ، به جای دوری اینجارو ترک میکنه، شب

به کجا اینجوری با عجله میروی

به شکل احمقانه ای من هنوزم "تو" را حتی برای یه لحظه ام نتونستم

رها بکنم

من متاسفم همش تقصیر منه

حتی برای یه لحظه ام شده برگرد پیشم

چطوری تورو فراموش کنم

چطوری تورو پاکت کنم

هرشب به خابم بیا ، منو ازارم بده

چطور میگی که فراموشت کنم ؟!

روزی که گلبرگهای گل پرپر میشوند هم

روزی که باد سرد می وزه هم

نگران جایی هستم که عشقم هست

نمیتونم به خاب برم ...

اون راهی که عشقم میره

منم میخام همراهش برم

راه میرم و راه میرم نمیتونم بهش برسم

یه روزم ارامش ندارم

حتی یه لحظه ام فراموش نمیشه کرد

من متاسفم همش تقصیر منه

دوباره برگرد پیشم

یه بار دیگه منو در اغوش بگیر...


🍀  مطالب پیشنهادی 🍀

 

🍀سریال کره ای اسپانسر sponsor2022 🍀سریال کره ای اهنگ عاشقانه ی خیال انگیز 🍀  سریال کره ای شام دوستانه dinner mate  🍀 فیلم کره ای اسم من لو کی وان با بازی سونگ جونگ کی  🍀سریال کره ای پایان خوش من با بازی جانگ نارا  🍀سریال کره ای سقوط اضطراری عشق crash landing on you  🍀  دیالوگ از سریال کره ای گوبلین goblin 도깨비 🍀 سریال کره ای جنگ گوریو و خیتان 🍀 سریال کره ای دکتر اسلامپ  🍀 مصاحبه ی آی اِم IM با مجله ی allure 🍀  معرفی کتاب شمس و طغری 🍀 سریال کره ای وارث غیرممکن   🍀