سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن 2024 Marry My Husband
چجوری میشه 26 سال با یکی دوست باشی ولی نشناسی چه پتیاره ایه ؟
خب من این سریالو دراپ کرده بودم ولی به خاطر جذابیت های نا این وو و کنجکاویم که چی شد از دوستم داستانشو شنیدم و گفتم بذا دوباره بقیه شو ببینم .من زیاد اهل اسپویل شنیدن و اسپویلی دیدن نیستم مخصوصا اگه سریال موردعلاقم باشه ولی سریالایی مث این رو گاهی اینجوری پیش میاد . 
اینجوری شد که کانگ جی وون " پارک مین یانگ " که توسط شوهر الدنگ اشغالش کشته میشه ، دوباره به زندگی برمیگرده ، این بار میره حدود ده سال قبل ، قبل از ازدواجش . میخاد همون روز یهویی با دوست پسر اشغاله کات کنه ولی چون جنسشو شناخته فک میکنه و به این نتیجه میرسه که این یارو ادمی نیست که بشه رابطه 7 ساله یهو یه روزه باهاش تموم کنم . باید برینم بهش و بعد یه اتفاقی جور کنم که این دیگه نتونه فکر به برگشتن بهم رو داشته باشه .
ازاونجا که میدونه پسره و دوست صمیمی پتیاره اش که اسمش سومین ، باهم رابطه دارن ، میخاد یه کاری کنه که اونا رو بهم وصل کنه ، قضیه اینجوریه که اگه پسره با یکی دیگه ازدواج نکنه ، سرنوشتش دوباره تکرار میشه . همچین چیزی خلاصه .
یه سری نقشه ها می ریزه و دق و دلیشم سر دوست پتیاره عوضیش در میاره و بهشم میگه که ازش بدش اومد و الانم دیگه قرار ازدواج اونا اشغال صورت بگیره .
خودشم با نا این وو که رییس شرکت هست اعتراف کردن بهم . نکته : نا این وو هم روزی که جی وون رو دفن کرده و مراسم ختمش برگذار شده تصادف کرده و مرده و الان دوباره زنده شده . بالاخره باید یکی دیگه که همچین تجربه ای داره باشه که بهم کمک کنن، نااین وو رو بابای دختره فرستاده تا مراقب دخترش باشه . حالا ...
من واقعا برام سواله ادم چجوری میشه که 26 سال با کسی دوس باشه ولی ندونه که اون داره زیرابش میزنه یا براش حرف درست میکنه یا اینکه داره فرصتهاشو چه کاری چه ازدواجی می دزده ازش . و جالب اینجاست از بخشیش خبر داره ولی همچنان ارتباطشو باهاش حفظ کرده چرا ؟ چون تنهاست ...!
من هرچقد فک میکنم نمی فهمم که چرا ادم نباید تنهایی رو دوس داشته باشه و اینکه دوستی نداشته باشه چرا باید بد باشه ؟! خب شاید تو نظر بعضیا اینکه طرف هیچ دوستی نداشته باشه بد باشه مثلا بگن این روابط اجتماعی بلد نی و اینا ...ولی اینکه تنها باشی بهتر از این نیست که همچون دوستی داشته باشی ؟ تو " منظور جی وون " رفتی سئول دانشگاه معتبر درست حسابی ، ینی اونجا نتونستی دوستی پیدا کنی یا نتونستی با اینکه رفتی سئول رابطه تو با این پتیاره قطع کنی ؟ خب اینا همش فرصت بوده . برای اینکه تو دایره ارتباطتتو گسترش بدی و یا با دوستی که داره بهت ضرر میرسونه قطع ارتباط کنی ، خودت نخاستی . خودت این بلا رو سر خودت اوردی و من نمیدونم چرا وقتی یه ادمی خودخاسته همچین بلایی رو سر خودش میاره باید فرصت دومی برای زندگی داشته باشه ؟!
حالا بگیم این دوستی بود و بیشتر به خاطر قضیه خیانت شوهر عوضیشو و دوسته بود و قلبش شکست ، مخصوصا اینکه شنید اونا باهم برنامه ریختن باهم خوشن و قرار پول بیمه ی اینو بالا بکشن . ادم چقد ممکنه قلبش بشکنه ینی تا این حد ادم میتونه حروم زاده باشه و تا اخرین لحظه درحال فیلم بازی کردن . واقعا کاراکتر سومین یکی از حروم زاده ترین کاراکترایی که دیدم .
کسی که به اسم دوستی نزدیک شده و مث انگل داره از کسی که ساده س و تنها ، تغذیه میکنه . و میخاد تمام اون چیزایی که اون داره رو ازش بگیره .
 
سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن 2024 Marry My Husband
و درمقابل جی وونی که ساده و تنهاس و چوب این سادگی و تنهاییشو خورده و با ادم اشتباهی اشنا شده و بعدشم نتونسته خودشو از دستش خلاص کنه و حالا که فهمیده با چه زالوهای حروم زاده ای طرفه وقتی میخاد باهاشون مقابله کنه و جواب عوضی بازیشون رو بده ، احساس بد و ناراحت کننده ای میگیره . به قول نا این وو تو نمیتونی مث اونا عوضی باشی ولی باید باهاشون به روش خودت مقابله کنی و هرحرفی زدی حقشون بود .
بهش میگفت اگه کمک میخای به من بگو تا باهم کله پاشون کنیم ولی جی وون میگفت من نمیخام با روشای کثیف مث سومین این کارو انجام بدم . من نمیخام مث اون باشم .
چقد اینجور ادما مظلومو بدبختن و چرا باید هرچی بلای بده سر این ادمای قلب پاک بیاد ؟
شاید من هیچوقت همچین کاراکتری رو درک نکنم و شاید اصلا همچین ادمی نباشه ولی حتما ادمی مث سومین هست . یه مرد عوضی مث شوهر قبلی جی وون هست .
درکل سریال قشنگیه ولی خیلی حرص در اره .من چون متوجه داستان شدم برام قابل تحمل بود . وگرنه عمرا می تونستم تا اینجا بدون نفس راحت کشیدن دووم بیارم . 
نا این وو اینجا خیلی خوش درخشیده . قبلا انقد معروف نبود و نترکونده بود . مخصوصا اینکه نقشش یخورده جدی و شخصیت خنثی ای داره . تو این عکسای دونفره هم خیلی قشنگ شدن  . واقعا عکساشونو دوس دارم . 
سریال با اینکه تا اخر سلیطه بازی نقش منفی و عوضی بازی شوهر قبلیه و یه نقش مزخرف اضافی دیگه رو هم به داستان اضافه کرد و ادامه دار بود این روند حرص در ارش ولی دراخر زوج رو بهم رسوند و تا بچه شون رو هم نشون داد . درکل قشنگ بود ولی از اون سریالایی نیست که من خیلی ازش خوشم بیاد و دلم براش تنگ شه . 
در اخر تنها چیزی که ازش ناراحت شدم این بود که فهمیدم نا این وو بعد سالها که نقش یک گرفته حالا باید بره سربازی . چقد طفلی سر این سریال دیده شدا ..حیف . 
 
سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن 2024 Marry My Husband