من اصلا نمیدونم چرا اِن باید همیشه نقشایی که مظلومو زورگو بالاسرش باشه و یه انگل تو زندگیش باشه رو بازی کنه ، خاک تو سر اون موقعیم که نقش پولدار بازی کرده الکی الکی عاشق یه شیربرنج شده بود . انقد حرصم میده ها. ایش .

سریال کره ای خواننده ی دور اتفاده
 

 
حالا نمیشد بابای کی هو رو هم می کشتن ؟! الان که چی 15 ساله که افتاده دنبال پسرش که ناپدید شده ، درست حسابی بودی باهات می موند دیگه مث پسر اون یکی یارو دهاتیه . از طرفی من نمیدونم این برادره که اسمش یادم رفت ، واسه هی یبس بازی در میاره ،اصن معلوم نی بازیگرشم کی هست معروف به نظر نمیاد ، انگار طرفدارم داره 😶 یجوری بود من گفتم این کی هوعه ولی الان دیگه قطعا معلوم شد که اِن ، کی هوعه . چون خاطرات دردناکش داره یادش میاد و چقد بازیش و لرزیدن دستاش طبیعی و قشنگ بود ، به این میگن بازیا . هی شرحه شرحه س قلبم براش ، بمیرم برات . 😭
 

سریال کره ای خواننده دور افتاده 2023 Castaway Diva
 

 
یه چیزی که بامزه س تو سریال همش کاراکتر اِن رو با کانگ جونگ سان 💚سریال کره ای سونات زمستان معرفی سریال 💚 ، تشبیه میکنن . هی ازش اسم می برن خیلی باحاله . چون کاراکتر اِن هم حافظشو از دست داده و کلا یه ادم دیگه شده برای همین . یجورایی شبیه هم هست دیگه ، چون جونگ سان هم قبل اینکه حافظشو از دست بده کلا یه ادم دیگه ای بود منزوی بود ساکت ولی بعدش کلا تغییر کرده بود . الان کی هو هم اینجوری .
فک کنم قراره خیلی حرص بخورم . برای پست های بیشتر درمورد اِن و پست راجبه این سریال به لینک های پایین مراجعه کنین . 
🍂💛‌ مطالب پیشنهادی  ( اِن چا هاک یون  )🍂💛