دیالوگ از سریال سرگذشت ارتدال شمشیر ارامون 

تانیا : چرا این همون ارسدالیه که عاشق بودی و می خواستیش
تاگون : اینا همه به خاطر اینه که برام ارزشمند بود و می خواستمش
تانیا : ولی چراااا…. این طوری مردم عادی بی گناه این سرزمین میمیرن
تاگون : مردم عادی بی گناه ؟
من ایگوتو ها رو کشتم و نئانتال ها ، مردم عادی می خواستن اون ها رو از بین ببرن ، به خاطر همین نابودشون کردم
من نردبان های آسمان رو ساختم
من یه عالمه برده از إی آرک آوردم
به خاطر کارهای من از همه چیز لذت بردن و پیشرفت کردن
ولی الان بهم میگن جعلی ! میگن که ظالمم
آره ضعیف ترها رو زیر پا گذاشتم ولی تمام ثروتی که مردم عادی ازش برخوردار بودن به خاطر این بود .
ظالم های واقعی مردم عادی هستن...

سریال کره ای سرگذشت آرتدال شمشیر آرامون

🍂💛‌ مطالب پیشنهادی " تاریخ اسی دال " 🍂💛 

💚   شمشیر ارامون  💚

تاگون واقعا مظلوم بود من همیشه طرف تاگون بودم . حتی اون موقعی که تانیا برای نفع خودش رفت اعلام کرد که ارامون هسولا ایگوتی بوده ، تاگون هنوزم پر از ترس و استرس بود از برملا شدن این موضوع .


 

🍀  مطالب پیشنهادی 🍀

 

🍀سریال کره ای اسپانسر sponsor2022 🍀سریال کره ای اهنگ عاشقانه ی خیال انگیز 🍀  سریال کره ای شام دوستانه dinner mate  🍀 فیلم کره ای اسم من لو کی وان با بازی سونگ جونگ کی  🍀سریال کره ای پایان خوش من با بازی جانگ نارا  🍀سریال کره ای سقوط اضطراری عشق crash landing on you  🍀  دیالوگ از سریال کره ای گوبلین goblin 도깨비 🍀 سریال کره ای جنگ گوریو و خیتان 🍀 سریال کره ای دکتر اسلامپ  🍀 مصاحبه ی آی اِم IM با مجله ی allure 🍀  معرفی کتاب شمس و طغری 🍀 سریال کره ای وارث غیرممکن   🍀