12 مین سالگرد ویکس vixx 빅스  مبارک . امسال 10 مین سالیه که من فن ویکسم . ویکس الان بعد از 12 سال 4 نفره شده . 5 نفره بود تا پارسال پیارسال ، متاسفانه راوی هم مجبور به ترک شد . بیاین به اخرین اهنگ 6 نفره ی ویکس گوش فرا دهیم . " اخرین بود ؟ گمون کنم اخرینش این بود ! قبل از سربازی اِن این اهنگ خونده شدش " 

12 مین سالگرد ویکس vixx 빅스  مبارک

12 مین سالگرد ویکس vixx 빅스  مبارک

12 مین سالگرد ویکس vixx 빅스  مبارک

12 مین سالگرد ویکس vixx 빅스  مبارک

اسم اهنگ : راه رفتن ، داریم راه می ریم walking 걷고 있다 빅스 : 

امروز نمیدونم چرا هرکاری میکنم نمیتونم لینک اضافه کنم . برای همین لینک اهنگ رو اینجوری میذارم : 

https://uupload.ir/view/01._걷고있다_(walking)_0xoa.mp3/

معنی : 

توی یه کوچه ی ساکت و آروم
به آهستگی اون روز توی خاطرم نقش میبنده
به این فکر میکنم که شروع کردی و بالاخره اولین قدمت رو برداشتی
و به آرومی رو برگردوندی و به زمانی که گذشته نگاه کردی
توی این راه، با تو
خودم رو میبینم که بدون هیچ حرفی دارم باهات راه میرم
هر موقع از مسیر های دور و درازی که تا اینجا باهات توشون قدم گذاشتم،رد میشم
رد پاهایی که روی هم جمع شدن
تسلی بزرگی برام میشن
بیا پیدام کن
چیزایی هست که میخوام بهت بگم
به تویی که تا اینجا به همراهم قدم گذاشتی
کارت حرف نداشت ، سخت کار کردی ، ممنونم
کارت حرف نداشت ، سخت کار کردی ،میخام بهت بگم ممنونم

وقتی به عقب برمیگردم و به نیمی از جوونیم که گذشته

با جزئیات نگاه میکنم، خیلی دور تر به نظر میآد
پا برهنه و بدون هیچ ترسی به سمت جلو قدم برداشتیم
توی همچین مسیر تاریک و مبهمی
گاهی میخواستم دست بکشم
اگه تو کنارم نبودی ، الان کجا سرگردون بودم
هنوز خیلی کم تجربه ام و رویای بزرگی دارم
گستاخانه و خیره کننده راه میرم
توی این راه ، با تو
گستاخانه و خیره کننده راه میرم
توی این راه ، با تو
خودم رو میبینم که بدون هیچ حرفی دارم باهات راه میرم
هر موقع از مسیر های دور و درازی که تا اینجا باهات توشون قدم گذاشتم،رد میشم
رد پاهایی که روی هم جمع شدن
تسلی بزرگی برام میشن
بیا پیـــــــــدام کن
چیزایی هست که میخوام بهت بگم
به تویی که تا اینجا به همراهم قدم گذاشتی
کارت حرف نداشت ، سخت کار کردی ، ممنونم

کارت حرف نداشت ، سخت کار کردی ، ممنونم
خاطرات مسیری که باهم ازش گذشتیم، باقی میمونن
وقتی به آرومی یادم میــــــــــــــــآد
که شروع به قدم زدن کردیم و از این مسیرها گذشتیم، به تو فکر میکنم
به تویی که در انتهای این راهِ تاریک مثل نور درخشیدی
اشکالی نداره ، سخت کار کردی ، ممنونم
امروز هم سخت کار کردی ، ازت ممنونم
ممنونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم 


🧡 مطالب پیشنهادی 🧡  ( اِن چا هاک یون  )