سریال کره ای دونده ی دوست داشتنی یا سونجه رو بردار و بدو 선재업고튀어 رو دیدم تموم کردم ، فقط به خاطر گل روی سونجه . انقد این پسر کیوت و گوگولی و عشق و جذاب بود که حد نداشت . داستانش واقعا اب خالص بود . هی زمان گذشته برو هی بمیر . اصلا چرا باید سونجه میمرد ؟! اون مرده قاتله چرا گیر داده بود به سونجه ؟! اگه هرسری به زمان گذشته برمیگشت و سرنوشت و اتفاقا عوض میشدن پس چرا اون قاتله همچنان بود که گیر داده بود به سونجه و سول ؟! به نظرم باگ زیاد داشت مخصوصا قضیه مادربزرگه و اینکه ساعت سونجه دست اون چیکار میکرد و اگه میتونست به زمان گذشته برگردونه نوه شو پس چرا از اول اینکارو نکرده بود ؟! گذاشته بود نوه ش بشه 30 ساله این همه عذاب بکشه بعد یادش بیفته ساعت زمان داره ؟! خلاصه با همه ی اینا ارتباط سول و سونجه و عشق پاک و قشنگشون باعث شد باز هم سریالو نگاه کنم . 

سریال کره ای دونده دوست داشتنی

از قسمت 10 به بعد یخورده گیج بازی دختره کم شد . قابل تحمل شد . نقش دوم سریالم ته سانگ که سرش بی کلاه موند هم پسر خوبی بود و دست اخر پلیس شد . 

ولی ... این سریال واقعا ترکونده ش نه تنها تو کره بلکه در اینترنشنال . واقعا یک عالم فن داشت . و بیون وو سوک بالاخره به معروفیتی که حقش بود که مدتها داشت براش تلاش میکرد رسید . طفلک همش داشت گریه میکرد و تشکر . از اینکه این سریال رو بهش پیشنهاد دادن تشکر میکرد و کارگردان سریالم گفته بوده که دنبال کسی بوده که تو هر سه زمان ، مدرسه دانشگاه بازیگر ایدل ، خوب بدرخشه و بهش بیاد نقش . واقعا انتخاب درست و عالیی کرده بود دستش درد نکنه که باعث شد بیون وو سوک اینجوری بدرخشه . خییلی براش خوشالم که به هدفش و معروفتیی که حقش بود رسید . واقعا یه عالم بازیگر هستن که نصف جذابیت بیون وو سوک رو ندارن و حتی بازیم ندارن ولی خیلی معروفن . حالا مثال نمیزنم . 🙄😄 

من تقریبا همه ی سریالای بیون وو سوک رو دیدم و از سریال کره ای  دوران جوانی Record of Youth  عاشقش بودم . سریال دوران جوانی رو با پارک بوگوم بازی کرده بود . 

سریال کره ای  Flower Crew: Joseon Marriage Agency  خدمه گل: آژانس ازدواج چوسان هم با اینکه سریال خیلی سطح بالایی نبود ولی اینم به خاطر بیون وو سوک نگاهش کردم . به نظرم البته داستانش یخورده در برابر سونجه رو بردار و بدو بهتر بود . فک کن در این حد 😁 

سریال کره ای  Moonshine  درخشش ماه که با یوسونگ هو و هری بازی کرده بود هم قشنگ بود ، اونجا هم طرفدار بیون وو سوک بودم 😄 اونجا ولیعهد بود . 

سریال کره ای دونده دوست داشتنی

عکسای عروسیشون خیلی خوشگل شده بود . 

فیلم کره ای سولومیت Soulmate هم به خاطر این پسر دوست داشتنی دیدم 😁 فیلمش زیاد باحال نبود . پسرم حیف شد توش . خاک تو سر دوتا دخترا . 

و فیلم کره ای  دختر قرن بیست 20th Century Gir که اینم خیلی قشنگ بود واقعا .  

یه سری سریال که توشون نقش فرعی و کوتاه داشته هم داره ، مثلا تازگی فهمیدم تو سریال عاشقان ماه هم بوده . 

درکل بازیگر خیلی جیگریه . از اونا که من هر اثری ازش باشه حتما می بینم . خیلی جذاب و اقاس . 

این پست روو هم میتونین بخونین : ⚡ سریال کره ای دونده ی دوست داشتنی من  ⚡


هنوز هم لینک درست کردن در پنل من درست نشده کسی میدونه چیکار کنم ؟