خب من زیاد از جانگ نارا خوشم نمیاد چون همه جا خیلی حق به جانب و مظلوم نماس . 

ولی گفتم حالا به خاطر این اوپای جدید هم که شده بذار اینم ببینم . چیزی که زیاده وقت ...

شما دارین 205 مین پست به نوشته ی آسیه در بیشه زاری غرق در شکوفه رو می خونین که یه وبلاگیه که نظراتم راجبه سریالایی که دیدم رو می نویسم . با اسپویل ...🤭😎 به تعداد صفحات وبلاگ ،توجه نکنین این 205مینه . 

سریال کره ای پایان خوش من my happy ending 

درمورد جانگ ناراس که اسمش جه وون هه ، خیلی موفقه و رییسه یه کمپانی مبلمان سازیه ، و زندگی خوبی داره و شوهر استاد دانشگاه و بچه 7 ساله و پول و اینا ... بعد کم کم معلوم میشه که این زندگی چقد راز درش نهفته بوده . 

سریال کره ای پایان خوش من my happy ending 2023

جانگ نارا اختلال دوقطبی داره و قرص مصرف میکنه مامانشم اونجوری بوده . بچه اشم بچه ی شوهره نی . از کس دیگه ایه که حتی خود جانگ نارا هم نمیدونه که این بچه بچه کس دیگه ایه . 

شوهره اینو می فهمه از کجا ؟!

یه پتیاره ای هست تو سریال 🤦‍♀️😁 "چندوقت این فش افتاده تو دهنم خیلی زششته ولی واقعا جنده بود دختره " که دوست صمیمی جانگ ناراعه که اون پتیاره دختر یه کله گنده ایه که جانگ نارا از مدرسه ساپورت کرده تا به الانش تبدیل بشه . اول سریال خب اینو نشون نمیدن بیننده فک میکنه اووو  این زنه خودساخته س فلان بعد یهو میبینی اصلا کمپانی واسه یکی دیگه س این فقط مدیره ... البته خب کارمند شدنم کار شاقیه تو همچون کمپانیی ، چه برسه به مدیر ولی خب به شرطی که یه انگل زندگیتو تو دستش نداشته باشه ...انگل اشاره به بابای اون پتیاره هه . 

حالا خب آسیه.شی بگو قضیه چرا فش میدی فلان ... 

جونم براتون بگه که ، این باباهه از این موسسه های بورسیه و اینا داره میره مدارس خوبا و استعداد.دارا رو بورس میکنه بعدم تو شرکت خودش استخدام میکنه و یکاری میکنه که ازشون اتو داشته باشه ...

سریال کره ای پایان خوش من my happy ending 2023

جه وون رو هم اینطوری کرده وقتی موفق شده و به عنوان یه طراح اسمی در کرده ، به یه اشغال الدنگ که شوهر دخترش بوده ، فک کن ادم چقد باید حروم زاده باشه که شوهر دخترشو ، زندگی دختر خودشو خراب کنه ...شوهر دخترش از این ادم اشغالا بوده به این زن اون زن دارو میداده استفاده میکرده طرف صب یادش نمی اومده چی شده ، جه وون رو هم اینجوری کرده . بچهه مال این اشغاله س . 

دختر مرده ، " پتیاره ی موردبحث" اینو می فهمه که شوهرش رفته با دوست صمیمیش ، فک میکنه که دختره خودشم پا داده ، خودشم چون حامله بوده سقط میشه و اینا ، با وجود اینکه میدونسته شوهرش چه اشغالیه بازم دنبال انتقام بود پتیاره ... واقعا دهنم باز مونده 😲 نویسنده چی زده اینو نوشته ...

اصلا یهو سریال خیانتی شد بعدش قتل شد بعدش سیاسی شد اصلا آشی بود...

بعد خودشم اینو به اسم ناشناس ایمیل زده به شوهر جه وون که دخترت دختر تو نی ، شوهره هم دی ان ای و اینا ، چقدم راحت زود میرن دی ان ای میگیرن ، می فهمه که اره بچه بچه خودش نی این همه مدت داشته بزرگش میکرده و خودشو جر داده براش ، از اینورم از زنش بدش میاد ، تصمیم میگیره زنرو بسوزونه چیکار میکنه ؟! میره با دوست صمیمی زنش ینی دختر پتیاره هه میریزه رو هم ، خر ؟از خدا چی میخاد ؟ اصلا دختره واسه همین اینکارو کرده که زندگی جه وون رو بهم بریزه . 

کشمکش اینا ، دست اخر شوهره متوجه میشه که جه وون بیماری دوقطبی داره و مدتهاس قرص استفاده میکنه یهو عشقش که خاموش شده بود بیدار میشه و دلش می سوزه و به خودش نفرین که من چه کردم ،بعدشم می فهمه که  اینا همه نقشه ی پتیاره بوده و باهاش بهم میزنه ،ولی دیگه دیره ...بابای پتیاره بیخود و بی جهت می زنه شوهررو میکشه ... واقعا چرا شوهرشو کشتن ؟ خب میتونست اون موبایل " این یه قضیه دیگه س که الکی برای اب کردن و قاتل نشون دادن پتیاره اوردن تو فیلمنامه " رو ازش بدزده یا مجروح کنه موبایلو بدزده ، نیازی به کشتنش نبود ...خیلی مسخره بود ... میدونین چرا کشتنش ؟ 

چون یه اوپای جذاب که عاشق و مراقب جه وون هست وجود داره و انقد جنتلمنه هی خدا یه دونه از اینا بفرست ایران دیگه از تو دراما ......اه . 🤦‍♀️😁 این پسره قبلا تو سریال موش بازی کرده با لی سونگی . ولی من اونجا از کارش خوشم نیومد ، نامرد نیومد به لی سونگی بگه قضیه چیه . حالا درهرحال ...😁

سریال کره ای پایان خوش من my happy ending 2023

خلاصه این پتیاره و باباش از هیچ کاری فروگذار نمیکنن که جه وون رو از زندگی ساقط کنن ، ولی جه وون با کمک این اوپای جیگر همه ی سختی هارو پشت سر میذاره و اخرشم به اوپا اوکی میده . و تمام . 

اوناام الکی الکی بدون اینکه به سزای اعمالشون برسن میمیرن ...

تا قسمت هشت خوب بود همینجوری یواش یواش داشت اتفاق می افتاد یهو همه چی تند شد ، بابای پتیارهه سگه یه نماینده مجلس از اب در اومد ، پتیاره هه یهو قاتل شد زد یکیو کشت انگار کارش کشتن بوده انقد راحت با چاقو یکیو کشت حرمله هم اونجوری نبود والا ...

اختلال دوقطبی جه وون عود کرد مث خلو چلا شده بود . شوهررو یهو کشتن ..اصلا من همینجوری موندم ...

خوبی سریال بازی متفاوت جانگ نارا و وجود اوپایی به این لعبتی بود . 

بابای جانگ نارا هم با اینکه باباش نبود خیلی بابای خوبی بود . چقد برای جانگ نارا کار کرد . از مامان سست عنصرش بهتر بود . بعد یجوری سریالو نشون میدادن من فک کردم مامانش خیلی وقته مرده نگو همین 7 سال پیش بوده . الکیم باباشو کشوندن دادگاه و اینا ...الکی خاستن پیچیده تر شه و پتیاره حروم زادگی رو به اوج برسونه . 

...

فک کنم کره ای ها از این داستانای اینجوری خوششون میاد . ولی من هم از لحاظ منطق هم از لحاظ داستانایی که اینجوری عوضی بازی و ظلم به دیگری توشون هست بدم میاد . نمیتونم تحمل کنم . 

شاید به این دلیل باشه که من وجود حروم زاده ها در زندگی واقعی رو حس کردم و می شناسمشون و از اینکه این داستانا درواقع شاید به نظر بیاد که سریاله و داستانه ولی همچین ادمایی واقعا هستن ، مدتها در کنارتن و دوست و اشنا هستن ولی در نهانشون دارن تورو زنده زنده می جوون و برای نابودیت از هیچ تلاشی فروگذار نیستن . مث اون دوست پتیاره ی پارک مین یانگ تو 💟سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن 2024 Marry My Husband 💟  شاید به نظر بیاد که اینا تخیل نویسنده ان ولی تخیل از کجا می یاد وقتی در واقعیت چیزهایی رو نبینی و نشنوی ؟! ادم عوضی همه جا هست . 

البته خداروشکر همچین ادمایی دورم نبودن مث سریالا ولی عوضی زیاده . برای همینه که بابای من همیشه میگه دوست به درد نمیخوره و منم الان حرفشو اویزه گوش کردمو هیچ دوستی ندارم 🤣 نه به این دلیل که بابام گفته و فوبیا شده باشه بلکه به این دلیل که خیلی زود می فهمم که فلانی چجور ادمیه  و خوشم نمیاد و بعد یه مدت خودمو پنهان میکنم مثلا پیام نمیدم سین نمیکنم اینا طرف منو یادش بره یا مستقیم بلاکش میکنم . درهرحال دوست نداشتن خیلی بهتر از داشتن دوستیه که از صدتا دشمن بدتره .

الانم به نظر منه البته ، دوره یجوری شده که ادم وقتی تنها میشه درمورد هر حرف و رفتار خاهر برادر خودشم فک میکنه و یه سری چیزا دستش میاد چه برسه به دوست . راستش من زیاد اهل روابط پیچیده و کش مکش و این اونو گفت تو اونو گفتی فلانی دیدی چی گفت چی پوشیده بود و اینا نیستم . درواقع حرفی هم ندارم با کسی بزنم . زندگیم که دوخط بیشتر نی . وضیعتمم سال به سال تغییری نمیکنه . همه ش هم بخای غر بزنی وای مملکت اینجوری اونجوری وای من اینجوری خونه اینجوری کم کم روابط سرد و تکراری  میشن . چون همه این مشکلات رو دارن . ادم مسخره بازی هم نیستم . پولدارم نیستم هر روز یه کافه برم . 

الکی یه چیزایی گفتم . 

سریالش در کل بد نبود اگه این موضوع ها رو عصابتون نی ببینین . من راستش بیشتر عوضی بازی هارو زدم جلو چون فهمیدم چی به چ شد . 

🍀  مطالب پیشنهادی 🍀 

💟 سریال کره ای دلال ازدواج رو وون 💟 سریال کره ای دروغه همه 💟 سریال کره ای داستان ازدواج بانو پارک  💟پادشاه ابدی  💟 سریال کره ای اودیسه ی کره ای سون او گوک 💟قالب جدید 💟 سریال کره ای بدرخش یا دیوانه شو  💟 سریال کره ای مرد من الهه عشقه 💟 my man is cupid 💟 جمع بندی سریال های در حال پخش که دیدم 💟اهنگ جدید آی اِم مونستااکس slowly 💟تاریخ در سریال کره ای عاشقان ماه و بدرخش و دیوانه شو  💟