سلام قالب جدید خیلی 마음에 들었네요  خیلی خوشم اومد . به دلم نشست . عکسشم شاید مدتی عوض نکنم .اینجا گوانگ هه مون  Gwanghwamun ، درِ گوانگ هه است که در اصلی کاخ کیانگ بوک Gyeongbokgung که کاخ اصلی و بزرگ کره اس . یه در معروف که وسط سئوله و تازگی نوشته ی بالاشو که خراب شده بود رو درست کردن . کیوهیون یه اهنگ معروف داره که عنوانش هست :  روبه روی گوانگ هه مون . at Gwanghwamun . لینک یوتیوبشو گذاشتم . خیلی اهنگ قشنگیه . راستش البوم جدید کیوهیون هم اومده ولی من چندوقتیه تو مد اهنگای ریتمیک هستم نه اهنگای اروم برای همین زیاد دوس نداشتم اهنگشو .

این روزا دوباره اهنگای گروه هایلایت رو دارم گوش میدم . قشنگن  . و هیچ وقت استایلشون تغییر نکرده حتی با اینکه گروه 4 نفره شده و کمپانی عوض شد و این همه وقایع . حیف رپر گروهشون که اسمش یادم نی از گروه رفتش چندسال پیش . گرچه تازگی تو یوتیوب دیدم که اهنگ جدید داده بودش . کاش میشد حالا که دوباره کامبک داده با گروه یکی میشدن . ولی همچین چیزی یه چیز محاله تو کره . به شکل عجیبی .انگار یه قانون نانوشته س .

اتفاقا جدیدا خبر قرار گذاشتن جون هیونگ با هیونا اومده ، یه عده به هیونا هیت میدن که چرا با داون تموم کردی رفتی با این پسره که قبلا اون قضیه رو داشته ، یه سری به جون هیونگ که تو فلانی و اینا چطور جرات میکنی قرار میذاری . خلاصه خر توو خریه . من خوشالم از اینکه می بینم داره زندگی عادیشه میکنه ولی از طرفی از هیونا خوشم نمیاد گرچه قشنگ جلوی زورگویی ها وایمیسته و به کونش نی مردم چی میگن ولی یخورده زیادی بازه یجوریه شبیه جند...هاس . 🙄🤦‍♀️ بعداخه هیونا چقد با پسرای کیوب قرار میذاره ، مونده ایلهون فقط ... اول با هیونگ سونگ از همین گروه بیست قرار میذاشت ، بعدش رفت یادم نی با کی بعدش اومد با داون که تو پنتاگون بود و باعث شد به خاطر قرارشون داون از پنتاگون بیاد بیرون . حتی با ایلهونم تا جایی که میدونم حرفایی بود . حالا هم با جون هیونگ . خوبه رو پسرای بی تو بی چتر نکرده . غیر ایلهون البته . 

 

اهنگ جدید گروه sf9 رو گوش میدم که قشنگه . عنوان اهنگ اسمش هست bibora ، که استعاره برای بارانه  که نمادی از اشک و مالیخولیا در غیاب یک عزیز است . تازگی اسم اینستای کره ایم رو به این کلمه تغییر دادم . 🤣 . اون یکی اینستای تکست و عکس نوشته ام هم هیششششششششکی نمی بینه . عجیبه واقعا . از صب چندتا وبلاگ دیدم و خوندم یه سری ها خیلی وقته اپدیت نمیکنن . هوس کردم قالب رو عوض کنم و خودمو تو زحمت انداختم . و دیروز یه کتاب اوردم از کتاب خونه ی ولنجک ، کتابی بود که چندسال پیش دوس داشتم بخرمش به نظرم جذاب بودش . حالا ببینم چیه . بعدا شاید پستشو گذاشتم و پست یه کتاب دیگه ام باید بذارم که هنوز وقت نشده . سریال سون او گوگ رو دیدم تموم کردم و امروزم اگه وقت شه میشینم ادامه سریال اهنگ عاشقانه خیالی رو ببینم . گشنمه . خب اینم از قالب جدید . از اونجا که خبردار شدم این سایت هم همچنان هست . پس خیالم راحته که پستام نابود نمیشن احتیاجی به کپی گرفتن ازشون ندارم . همینجوری هستمو می نویسم . 


🍀  مطالب پیشنهادی 🍀 

💚 خواننده ی جزیره ی دورافتاده  💚 سریال کره ای دلال ازدواج 💚 قسمت 5 و 6 سریال کره ای خواننده ی جزیره ی خالی از سکنه 💚 معرفی N VIXX اِن ویکس   💚 قسمت 7و 8 سریال کره ای خواننده ی جزیره ی متروکه  💚سریال کره ای سونبه اون رژ رو نزن  💚