Im Chang-kyun  임창균 ایم چنگ گیون  ملقب به  آی اِم  ، 28 ساله از کره جنوبی . عضو گروه مونستا اکس . رپر . درونگرا . خجالتی . جنتلمن . خوشتیپ . خوش چهره . سکشی . عرض کنم که ... دیگه صفت دیگه ای یادم نمیاد یه پارچه اقاس . 💗
임창균
من چجوری  آی اِم  رو شناختم ! پپسی که سالیانه برای تبلیغ یه اهنگ میده ،هیون وون و شونو و ای ام هم تو اون موزیک ویدئو بودن ، بعد من هم از قیافه ش خوشم اومد که خیلی جذاب بود خیلیییییا هم از صداش . من کلا رپ دوس دارم ولی نه هر رپی .صدا و طرز رپ خوندن آی اِم خیلی قشنگ و خاصه و منحصر به فرده . صداش اصلا به قیافه ش نمیاد و خلاصه به قول کره ای ها  반했어요  . اینجوری شد که رفتم سرچ کردم ببینم اسمش چیه ، هیون وون رو می شناختم که تو گروه مونستا اکس بود ولی زیاد جذبم نکرده بود برای اینکه برم گروهشونو بشناسم نمیدونم چرا ، اخه چندسال پیششم هیون وون و هونگبین ویکس که من فن ویکس بودم ، باهم برای پپسی یه اهنگ خونده بودن ولی من اونجا کنجکاو نشدم برم مونستااکس رو بشناسم و اینا .
임창균
خلاصه رفتم اسمش رو پیدا کردم اهنگا و کلیپارو نگاه کردم و دیدم این همه سال عجب اوپایی از زیر چشم من در رفته بود و افسوس و اینا ولی خب من زیاد افسوس نمیخورم میگم هروقت هم بشناسم خوبه . خلاصه هیچی دیگه رفتم برنامه ای که مونستااکس باهاش دبیو کرده بود رو دیدم و دیگه مونببه شدم . تو مونستا اکس همرو دوس دارم ولی ای ام و کیهیون رو مخصوص تر دوس دارم و خبرا و عکساشونو اینارو دنبال میکنم . ترکیب ای ام و کیهیونم خیلی دوس دارم . خیلی هیونگ مکنه های قشنگین . اتفاقا برای سربازی رفتن کیهیون هم ای ام فقط کره بود و تونست راهش بندازه . که تو این پست گذاشته بودمش . 
یه سری چیزای دیگه از صب تو ذهنم بود که بیام بگمش یادم رفت . وقت نکردم یه جا بنویسمش  . فقط مث هزاران فکر و حرف دیگه از ذهنم گذشت و رفت . 
임창균
میخام همه چی بگم مثلا نمیخام خودمو محدود کنم بگم این میخونه اون میخونه . خاننده خوشش نمیاد . فلان . برم ادامه سریال کره ای این رابطه مقاومت ناپذیر رو ببینم . 

🍂💛‌ مطالب پیشنهادی 🍂💛