سریال کره ای خواننده دور افتاده 2023 Castaway Diva
CHA HAK YEON N
 
اِن N با نام اصلی چا هاک یون عضو گروه ویکس VIXX که ویکس به معنای صدا چهره و ارزش های والا ، که در سال 2012 در کمپانی جلی فیش ، فعالیت خودش را با 6 عضو شروع کرد و هم اکنون ، با 4 عضو که دو عضو با کمپانی قرارداد ندارن ، درحال فعالیت است . " جمله رو 😁" N لیدر گروهه ، لیدر ینی کسی که گروهو رهبری میکنه چهره ی گروهه هرجا میرن اول اون حرف میزنه و این چیزا . "یون"اخر اسمش به ژاپنی اِن تلفظ میشه و به معنای سرنوشته برای همین اسم هنریش اِن هه . اِن یه سال از من بزرگتره و اولین اوپای ثابت من تاکنون در کی پاپ . روی اِن خیلی حساسم .
اِن یه مدت ژاپن زندگی کرده و الانم خواهرش کلا ژاپن زندگی میکنه ، پس نتیجتا اِن ژاپنی فوله . اِن سال 2019 رفت سربازی و بعد از سربازی هم تصمیم گرفت قراردادش با جلی فیش را تمدید نکنه و الان تو یه کمپانی دیگه ای روی بازیگری تمرکز کرده .
به فن های ویکس میگن استارلایت ، پس من یک استارلایتم ^o^ . کلا هر گروهی تو کی پاپ هست برای فن هاشون اسم می ذارن ، کلا اسم خیلی مهمه تو کره . و این خودش یه پست جداگونه میخاد گفتنش . ولش کن .
مثلا من فن مونستا اکس MONSTA X که اینجا آی اِم
معرفی اوپام IM آی اِم :: 💚بیشه زاری غرق در شکوفه 🌺 (blog.ir) رو معرفی کرده بودم ، هم هستم به فن هاشون میگن مون ببه ،MONBEBE که معنیش یادم نی . و به فن های بی تو بی BTOB میگن ملودی . خیلی قشنگه .
داشتم میگفتم :
 
اِن از هر انگشتش هنر میریزه ، که به تفصیل اینجا میگمشون :
 
سریال کره ای خواننده دور افتاده 2023 Castaway Diva
 
اِن از بچگی میرقصه و تو انواع رقص ماهره/ در بازیگری استعداد زیادی داره/صدای خیلی قشنگه /خیییییییییییییییلی مهربونو خوش قلب و سیاست مدار و زرنگ و تیزه /تو طراحی رقص های گروه شرکت داره و حتی بعضی هاش رو تنهایی طراحی کرده /قبل از شروع به فعالیت هاش با ویکس ، جوایز خیلی زیادی رو تو مسابقه های رقص برده و جاهای زیادی اجرا داشته و یه اجرای خیلی معروف داره که با چشم های بسته میرقصه / در نویسندگی هم جایزه برده /عاشق شیر موزه و همیشه چندین تا شیر موز تو یخچال خوابگاهشون هست /برنامه ی مورد علاقه اش تبلیغات خرید وسایل از تلویزیونه(home shopping)و نگاه کردنشون لذت میبره ، اتفاقا چندوقت پیش هم یه ویدئو جدید ازش اومده بود میگفت همچنان این برنامه هارو می بینه و هرچی بخاد رو از اینجاها می خره /بخاطر رنگ سبزه ی پوستش خیلی ها مسخرش کردن و ان خیلی ناراحت بود..‌حتی یکی از کارگردان های نور به ان گفته بود که چرا رنگ پوستت اینطوره؟؟!!? ان هم گفته بود مگه من رنگ پوست خودم رو انتخاب کردم؟؟ مگه تقصیر منه؟؟ و خیلی ناراحت بود(و به نظر همه ی استارها رنگ پوست ان خیلی جذابه??)کره ای های کلا شیربرنج پسند هستن . هرکی سفیدتر خوشگلتر حتی شاهد داریم طرف شیته ولی سفیدم میپوشه 😖 /یکی از سرگرمی هاش جمع کردن و درست کردن شمعه ، تو یکی از ویدئوهایی که تو کانال یوتیوبش گذاشته بود شمع درست کرد و به هر کدوم از اعضا شمع هدیه داده بود . / اِن حتی تو سربازی هم کلی تقدیرنامه و ترفیع و مدرک جمع کرده ، تو ارتش مسابقه ی مدت طولانی برای مسواک زدن " همچین چیزی بود فک کنم " بوده که اِن توش برنده شده . " ارتششون بچه بازی نیستا ، خیلی سخت گیرن ولی خیلی برنامه های متنوع برای اینکه به سرباز سخت نگذره دارن " که یکیش همچین مدل مسابقه هاییه . اِن حتی تو سربازی مدرک ارایشگری هم گرفته و موه کوتاه کردن بلده ، میگفت میخاد بیاد موهای دیگر اعضای ویکس رو کوتاه کنه ولیکن هیچ کدوم از اون بی محبت های سست عنصر هم گروهیش همکاری نکردن و این حرف به عمل تبدیل نشد . "
بی محبت سست عنصر هم داستان داره ، همونجور که گفتم اِن خیلی بامحبت و خوش قلب و مهربون و همینجور ازش محبت تراوش میکنه به دیگر اعضا ولی متاسفانه اونا نسبت به اِن اینجوری نیستن ، باشن هم اصلا مشهود نبوده اصلا هیچ وقت و من خیلی شاکیم بابت این مساله و خیلی ناراحت که چرا ویکس اینجورین ، ولی بقیه گروه ها ، هی بذارین بیشتر نگم غصه ام میشه . "
تو ویکس من طرفدار اِن هستم و همیشه تحت هر شرایطی حمایت میکنم ازش و عاشقشم . بقیه ی اعضا می مونه لئو و کن و هیوک ، که به هیوک کلا حسی ندارم ولی لئو رو یه مدت خیلی عاشقش شدم در حدی که البوم ش را خریده بودم . کن هم پسر خوبو با محبتیه ولی به اندازه اِن نه . و حس خاصی ندارم بهش . ولی صداها و هنرشون فوق العاده س . ترکیب صدای لئو و کن اصلا از بهشت میاد . بعضی موقعها گوش میدادم به اهنگاشون میگفتم واقعا جلی فیش چطوری تونسته این همه هنرمند خوش صدا که این هارمونی رو تشکیل دادن رو کنار هم قرار بده و چقد هنرمندانه ، خیلی خوبن . خیلی .
دیگه فک کنم تا همینجا اطلاعات کافی باشه . گفتم چندوقتیه که دارم ازش اسم می برم بدونین اِن کیه .
 
سریال کره ای خواننده دور افتاده 2023 Castaway Diva
N VIXX