پاییزه ...تو پاییز باید چه سریالی دید ؟ الزاما سریال کره ای گابلین .
سریال کره ای بین ها از نظر من به دو دسته تقسیم میشن : یا گابلینو دیدن و عاشقش شدن یا گفتن این هیچی نداشت بیخود بود فلان .
دسته دوم از نظر من باید برن تو دیوار . همینه که هست . من مث جمهوری اسلامی زورگو هستم .
도깨비
بنابراین پاییز باید حتما یه دور گابلین دید و از زیبایی بصری که تو سریال هست ، زیبایی داستانی ، زیبایی روابط و خیلی چیزای دیگه که تو گابلین پیدا میشه لذت فراوان برد . در همین راستا این پاییز منم نشستم برای 4 مین بار گابلین نگا کردن رو شروع کردم . و چندتا هم عکس ازش ساختم و خاهم ساخت . چون خیلی قشنگه .
ینی واقعا چطوری میتونن یه سریال بسازن که 4 بار نگا میکنی بازم کیف میکنی بازم لذت می بری ، بازم میخندی ...اصلا اعجوبه ان .
علاوه بر خود سریال که پرفکته اهنگ های سریال یا همون او اس تی هاشم فوق العاده قشنگن . اصلا این سریال افسانه ایه و تکرار نشونده . گابلین یک مکتبه . انقد که خوبه .
 

 🍂🌨   ‌ بیشه زاری غرق در شکوفه در یک نگاه    🍂🌨   

 
یکی از جالبترین و غم انگیزترین و تراژدی ترین روابط رو داشتن این دوتا ...
도깨비
 
با اینکه به نظر هیچی نی ولی من تو این صحنه داشتم پروانه و اکلیل توامان تراوش میکردم ...
도깨비
 
یکی از قشنگ ترین نگاه های اجوشی ...وقتی حواسش نی داره علاقمند میشه ... خدایی گونگ یو قیافه ی خاصی نداره چجوری انقد جذابه !؟
도깨비
 
یکی از زیباترین صحنه ها ...میدونین لوکیشن های گابلین الان تو کره چقد معروفه و توریست داره ؟! نه تنها این سریال بلکه هر سریالی که خیلی میترکونه ...نمونه ش سریال سونات زمستان ...
 도깨비
اولین دیدار ....
 
اولین جذب ..
도깨비
عاشق شد تموم شد رفت ...یه دختر 19 ساله داره ازش محافظت میکنه ... ری اکشن کسی که 300 ساله تنهاس و منتظر مردن و هرچی فک میکنه عقلش قد نمیده که چی شده بود و چرا و تقصیر کی بود ... و بارها همش وقایع رو مرور میکنه ... 
도깨비
 
 
도깨비
 

قبول دارین هر دوشون خیلی سرنوشت غم انگیزی داشتن ؟! شرحه شرحه ام براشون ...
도깨비