بالاخره سریال کره ای گوبلین یا گابلین یا خدای تنها و درخشان گابلین رو برای 4 مین بار دیدم تموم کردم .
 

سریال کره ای گابلین
 

 
خیلی قشنگ بود هر لحظه ای لذت بخش بود ، کمدیش فوق العاده اس . مناظر توی سریال حرف ندارن . دیالوگا عالین . داستان جذاب . هرچقدم تو پست قبلی گفتم که اگه اینجوری اونجوری ولی با اینحال خیلی خوبه . عاشقانه ش عالی کیوت . ینی یه سریالی که میشه بارها نگاهش کرد و لذت برد .
 

سریال کره ای گابلین
 

فک نمیکنم کسی داستان گابلین رو ندونه ، من به طور خلاصه میگم :
گابلین ، اسمش کیم شین ، فرمانده ی ارتش گوریو " گوریو و گوگوریو فرق دارن " که بعد از جنگهای طولانی وقتی به کشور برمیگرده به جای افتخار ، توسط امپراطور حسود و عقده ای و معلم عوضیش متهم به خیانت میشه و کشته میشه ، کیم شین شمشیرش تو زمین جا مونده ، خدمتکارش و نوه ش میان براش سالگرد بگیرنو و دعا بخونن یهو کیم شین به فرمان خدا زنده میشه و تبدیل به گابلین میشه ، خداهه میگه به خاطر دعاهای ادمایی که تورو دوست داشتن و خون کسایی که روی دستاته این هم مجازاته هم پاداش .تنها کسی که میتونه به عمرت خاتمه بده عروس گابلینه که با بیرون کشیدن شمشیر از بدنت تورو به خاکستر تبدیل میکنه . گابلین قرن ها زنده می مونه و تو نهمین قرنی که زنده اس یه زن حامله رو نجات میده ، دختر اون زن میشه عروس گابلین .
 

سریال کره ای گابلین
 

 
از اونجا که بچه باید میمرده ولی نمرده تبدیل به روح گمشده میشه و فرشته ی مرگ همیشه دنبالشه . بعد چون عروس گابلینه توانایی دیدن روح هارو پیدا میکنه . همینجوری زندگی میکنه تا مادرش باز تصادف میکنه و این سری میمیره ، بچه میره پیش خاله ی تناردیه ش زندگی میکنه تو همین اثنا تو تولد 19 سالگیش با فوت کردن شمع ، گابلین رو فرامیخونه . گابلین میاد و خلاصه اینا اشنا میشن و تو این دیدار ها بالاخره 🌺 شکوفه های عشق شکفته میشه 🌺 و اینا ...
 

سریال کره ای گابلین

کیم شین قلب مهربونی داره و همیشه سرباز وفاداری بود و هیچ وقت از اینکه توسط صاحبش ینی امپراطور کشته شده گله و شکایتی که به نظر بیاد از کینه س ، نکرده . اون سرنوشتشو قبول کرده ولی بیشتر از اینکه این زنده موندن طولانی رو یه پاداش بدونه ، یه مجازات میدونه و میخاد بمیره ، از طرفی وقتی با عروسش اشنا میشه و عاشق میشه میخاد زنده بمونه ، این تقابل بین زنده موندن و باید مردن ، حسایی بود که گونگ یو اونو فوق العاده در اورده بود . از طرفی این واقعا بی انصافی بود که بعد از دیدار با اولین عشق تو این 900 ساله ، بمیره .
واقعا پایانش منو زیاد راضی نکرد با اینکه بارها دیدمش ، نمیدونم چه نیازی بود جی اون تاک رو بکشن دوباره تناسخ بشه . میتونستن یه کاری کنن دوباره خداهه بیاد بگه این پاداش تمام کارای خوبیو که تو این 9 قرن کردی و یه عالم بنده ی منو دستشونو گرفتی و نجاتشون دادی . خداشون خیلی خوددرگیر بود انگار با گابلین دشمنی داشت . نامرد .
ولی اینکه بعد از 9 قرن این سه نفر که سرنوشتشون بهم متصل بود باهم روبه رو شدن ، حتی هم خونه شدن ، فرشته مرگ و گابلین که متضاد هم بودن و از طرفی تو گذشته هم فرشته ی مرگ امپراطور بود و کسی که کیم شین رو کشته بود ، و خاهر کیم شین ، و یه طرف دیگه جی اون تاک . کاش نشون میدادن که جی اون تاک تو گذشته کی بوده . و دوک هوا هم شیرینی و کیوتی خاصی خودشو داشت .

سریال کره ای گابلین

عکسهایی از محل فیلمبرداری گابلین ، واقعا خیلی قشنگه . اینجا همونجایی که گابلین با جی اون تاک اولین بار کیس رفت ، و عروسی کردن . 
سریال کره ای گابلین
سریال کره ای گابلین
سریال کره ای گابلین
سریال کره ای گابلین