سریال کره ای مرد من الهه ی عشقه 

سریال رو دیدم تموم کردم ،خیلی قشنگ و لذت بخش بود . موقع دیدنش خیلی بهم خوش میگذشت . یخورده اخرشو اب بستن😁 ولی روابط و دلایل رو خوب جمعش کردن .

سریال کره ای مرد من الهه عشقه

عشق واقعا شجاعت میخاد . سانگ هیوک درسته عاشق شده بود ولی همیشه یه ترسی باهاش بود و اونم ترسی بود که اون عززاییله می نداخت تو دلش . دلیلشم این بود که خیلیه خب حالا که عاشق شدی و میخای برخلاف حرف من پیش بری پس شجاع باشو برای باهم بودن بجنگ . که اون اینکارو نمیکرد . 

درکل سریال خیلی قشنگ و دلنشین بود . اولین بار بود که از کاراکتر این بازیگره تو یه سریالی خوشم می اومد . قبلا همیشه سریالاشو نصفه ول میکردم چون از شخصیتایی که داشت خوشم نمی اومد . اتفاقا همین چندوقت پیشا سریال در حال پخشش  مثل گل در ماسه 2023 Like Flowers In Sand رو دیدم و خوشم نیومد . 

فقط یه چیزی ، به نظرم قاتل سریال یجورایی هم اب سریال بود هم سوتی سریال ، اونجور که نشون دادن قاتل باید حدود 50 سالش میشد ، چون قاتل تو یتیم خونه بودش فرض بگیریم 17 .18 سالگیم از یتیم خونه بیاد بیرون هم تناسخ اولی او پگ ریون رو کشته بود هم میخاست تناسخ دومی که حال حاضر بود رو بکشه ...حالا اینکه چرا داشت این کارارو میکرد و چرا رو پگ ریون زوم کرده بود رو نشون ندادن ، زود کشتنش که جمعش کنن ولی سن و سالی که قاتل باید داشته میشد به اون شخص که نشون دادن قاتله نمی اومد . اینم گفتم که یه وقت فک نکنین من برای هرسریالی یه ایراد در میارم بعد واسه این سریال که خیلی دوس داشتم رو چیزی نگفتم . ولی خب زیاد رو این کاستی هاش زوم نکردم دیگه . چراکه  بهم چسبیده بود . با همه ی اینا . 😄

سریال کره ای مرد من الهه عشقه

حالا  من نمیدونم چرا هرسری میخان یه فرشته بکشن ، صحنه  ی مرگش مث 🌺 سریال کره ای گابلین  🌺 میشه ؟🤣 💙سریال کره ای اهریمن من  💙 هم مرگ دمون مث گابلین بود کپ گابلین بابا یخورده ابتکار یخورده خلاقیت ... گابلین واسه چندین سال پیش شما یه چیز جدید بسازین ...اهریمن من که اب خالص بود و قسمتای باقی مونده رو همرو به خاطر ویژوال بازیگرا دیدم ولی داستانش رو خوشم نیومد . اونم اخرش مث گابلین تموم شد . حالا بعدا در نظر دارم که برای این سریالایی که دیدم ولی نظر خاصی ندارم درموردشون یه پست جداگونه بذارم . 

سریال کره ای مرد من الهه عشقه

یک بهمن شد . امروز فقط تونستم این سریال رو ببینم تموم کردم . سریالای جدید تو راهن . امیدوارم سریال جدید شین سه کیونگ  

پادشاه مسحور شده 2024 Captivating the King قشنگ باشه شاید بذارم 6 قسمت بیاد بعد ببینم . 

سریال کره ای مرد من الهه عشقه

💟پست های دیگه از این سریال 💟

💙 سریال کره ای مرد من فرشته ی عشق 💙

💟 سریال کره ای مرد من الهه عشقه 💟