سریال کره ای  بکشِش kill it 
 

سریال کره ای  بکشِش kill it
سریال کره ای  بکشِش kill it

 
چندوقت پیشا یه سریال معرفی کرده بودم با عنوان " خیلی وقته منتظرت بودم " 💚  سریال کره ای مشتاق دیدار 💚
 
این سریال هم تقریبا شبیه اون بود ، ولی به شکل متفاوتی .
 

سریال کره ای  بکشِش kill it
 

سریال کره ای  بکشِش kill it

 
سریال در مورد پسری به اسم " کیم سو هیون " که توسط یه مرد خارجی ، قاتل بزرگ شده . روش های قتل ، اینکه چجوری بجنگه و خلاصه یه قاتل به تمام معنای درست حسابی .
به تازگی توی کره مستقر شده و از طرف یه مشتری پروژه ای دریافت کرده که همه ی هدف ها به هم مربوط هستن . مشتری بهش گفته در ازای کشتن هر مشتری بهت یه عکس میدم که می تونی توسطش گذشته ات و اینکه کی بودی رو بفهمی . عکس نشون دهنده ی خودش و یه دختر که رو ویلچر نشسته و یه زنه و خونه ای که معلومه ، خونه ی معمولی نیست .
 

سریال کره ای  بکشِش kill it
 

 
دو هیون جو پلیسه که از یه خانواده ی خیلی ثروتمند و کله گنده اس . اون قبلا تو روسیه باله کار میکرده یه مدتم تو مسابقات دارت ؟! همچین چیزی برنده شده بوده و الان اومده پلیس شده .
دو هیون جو دختر واقعی اون خانواده نی ، ولی مادرش مث دختر واقعیش باهاش رفتار میکنه و محبت و دلسوزی و اینا داره . اون برای اینکه خانواده دوباره اونو به یتیم خونه برنگردونن تمام سعی خودشو کرده .
دو هیون جو اتفاقی به ساختمونی که کیم سوهیون هست اسباب کشی میکنه و دیدار هاشون کم کم باعث میشه هیون جو به این نتیجه برسه که سوهیون دوست دوران بچگیش که تو یتیم خونه با هم بودنه .
 

سریال کره ای  بکشِش kill it
 

 سریال کره ای  بکشِش kill it
یتیم خونه ی مذکور ، دایرکننده ش بابای هیون جو بوده ، باباش با چندتا پروفسور و کله گنده ی دیگه پروژه ای راه انداخته بوده و با لقاح مصنوعی بچه تولید میکنن ، بچه هایی که از خون کله گنده های ممکلت هستن و برای این به دنیا می یان که وقتی وقتش رسید اعضای بدنشونو به به وجود اوردنده هاشون بدن . و تو این مدت توی سلول های کثیف زندگی میکنن و از دنیای بیرون هیچی نمی دونن .
سوهیون و دوهیون جو هم یکی از همین بچها بودن .
 

سریال کره ای  بکشِش kill it

 
بقیه شم تعریف نمیکنم تا اسپویل نشه .
سریال هرچی جلوتر میره جذابتر و هیجان انگیز تر میشه . موضوع ناراحت کننده ای داشت . و اخرشم غم انگیز بود . ولی عوضش برعکس سریالای دیگه و سریالای جدید که همش دم از قانونو عدالت مسخره می زنن و اخرشم ادمای اشغال فقط می افتن زندان و یا با پول ازاد میشن ، اینجا همگی کشته میشن و دل مخاطب خنک میشه . همچین ادمایی فقط باید کشته شن . وجودشون برای دنیا سمه . نباید باشن .
فک میکنم کلا هرچقد تو علم پیشرفت حاصل میشه به جای اینکه در جهت خوبی و مثبت و زیباتر شدن جهان باشه ، ادمای منفی و عوضی و اشغال که هر چیزی رو دست مایه ی پول و قدرت میکنن از این پیشرفت بیشتر نفع می برن ، تا ادمای بدبخت و کسایی که نیاز به این پیشرفت علم مخصوصا تو بعد پزشکی ؛دارن .
لقاح مصنوعی به نظرم درسته که باعث میشه کسایی که تو حسرت بچه هستن بچه دار بشن ولی این یجورایی دست بردن تو مشیت الهی نیست ؟!
وقتی داشتم سریالو می دیدم یه لحظه از ذهنم گذشت تو ایرانم همچین چیزی بعید نی باشه و بعید نی اقا این همه سال زنده و سالمه شاید به خاطر همین موضوع باشه ؟!🤪🤦‍♀️😶🙄