ینی چی که پشت صحنه مو کوتاه کردن کیهیون مونستا اکس بیاد و من نبینم ؟! و دیر ببینم؟ وای من وای من ، انقد سرم شلوغ بود یادم رفت ، خدا منو ببخشه . مستر ایم چن گیون imchangkyun 임창균 گوگولی همه ی هم گروهی هاش که مث برادرش می مونن رو راهی سربازی کرد ، همشونم موهاشو کوتاه کرد . متاسفانه هیون وون و شونو نبودن تا بتونن همگی کیهیون رو راهی سربازی کنن ، برای همین فقط چن گیون راهیش کرده بود. ارتباط بین پسرای مونستااکس و صمیمیت و حمایت شون از هم برای من خیلی باارزش و دوس داشتنی و اشک در ار و پروانه ایه . یکی از زیباترین ارتباط هاس .

 

 🍂🌨   ‌ بیشه زاری غرق در شکوفه در یک نگاه    🍂🌨

طبیعتا اونی که نشسته کیهیون و اونی که میخاد کوتاه کنه چن گیون هستن . چانگ کیون هم میگن بهش به فارسی من دوس دارم کره ای بگمش علاوه بر اینکه حتی اخر چ.ن ، ن هم نداره . 😁💟
눈물 날 뻔했어요 💚😁
به نظر میاد که دوس دارین یه اهنگ خیلی قشنگ از یو کیهیون.شی که الان در سربازی به سر میبره گوش کنین : من اینجا براتون اماده گذاشتم و این شعر زیباشه : 

♒💚اهنگ را از اینجا گوش کنین ♒💚

یهویی حس میشه که یه چیزی تغییر کرده
واقعا دارم بزرگ میشم
از اینکه کاستی ها و ضعفم را ببینم دیگه اصلا متنفر نیستم
با دیدن اینکه امروز حسم چطوره
چندسال پیش را یادم میاد که
اغلب مضطرب بودم
اون موقع همه چی اونجوری بود
من بعضی موقعها حس میکنم برای اون زمانهای احمقیم دلتنگ میشم
برای همین روزای زیادی را دویدم و دویدم "ینی زیاد کار کرده "
زمانی که جوون و خام بودم
اون زمان قلبم هم از رقص و دویدن ، قرمز میشد "منظورش اینکه قلبش به خاطر اون هدف و اون کارا میتپیده "
من این روزا اسمون به نظرم قشنگتره
سئولی که خوب میشناختم تو نظرم جدیده
بارون اگه بباره میخام همونجوری بمونم
حتی اگه سخت تلاش نکنم هم میخام شاد باشم
روزی که میخاستم همه چیزو بذارم و برم
بدون تردید میخاستم همه چیو ترک کنم ولی
کارایی که باید انجام بدم یادم میاد
خیره به تقویمی که پر از قرار ملاقاتهایی که به اسم من نوشته شدن
اخرهفته های هیجان انگیزمو پر کرده اما
من اینکه کجا میخام برم را خوب میدونم
برای همین بیشتر یادم افتاد....

بی پروایی زیادی و زمانهایی که احمق بودم

..
برای همین روزای زیادی را دویدم و دویدم "ینی زیاد کار کرده "
زمانی که جوون و خام بودم
اون زمان قلبم هم از رقص و دویدن ، قرمز میشد "منظورش اینکه قلبش به خاطر اون هدف و اون کارا میتپیده "
من این روزا اسمون به نظرم قشنگتره
سئولی که خوب میشناختم تو نظرم جدیده
بارون اگه بباره میخام همونجوری بمونم
حتی اگه سخت تلاش نکنم هم میخام شاد باشم
..
جمله ی "دوستت دارم " را راحتتر میخام بگم
قلب مضطرب جوونیم را یادم میاد
شب های تاریکی که از بی خوابی هراسان پر شده بودن
اگه میتونستم اون موقع اینو به خودم میگفتم
تو الانشم به اندازه کافی داری خوب انجامش میدی


🧡 مطالب پیشنهادی 🧡  ( آی اِم مونستااکس  )  

🍀 مصاحبه ی آی اِم IM با مجله ی allure 🍀

💟 اهنگ از IM MONSTAX  💟

💚معرفی اوپا 아이엠  💚

💟اهنگ جدید آی اِم مونستااکس slowly 💟