البوم جدید گروه the rose یکی از اهنگاش خیلی قشنگه منو یاده اهنگای اناتما می ندازه گرچه معنیش به پوچی معنی های اناتما نیست . البته اینم معنیش اونچنان باحال نی ولی بهتر از اوناس . معنی این اهنگ و طرز خوندنش خیلی قشنگه. چندوقته روش قفلی زدم : 

 اهنگ رو از اینجا گوش فرا دهید ⚡▶

معنی اهنگ : 

در اعماق ذهن شکسته ام

من با چیزهایی که پیدا میکنم نگرانم

اون مث نورخورشید روی من می خزند

و مرا در اسمان سیاه می بلعند

بازگشت به غروب

مرا به تاریکی ببر

مرا به غم هایم ببر

و سایه هایی که با اون روبه رو خاهم شد

و تمام چیزهایی که پشت سر گذاشتم

من مضطربم با چیزایی که حتی امتحانشونم نکردم

و مث نور ماه روی من می خزند و مرا در اسمان ابی می بلعند

برگرد به طلوع

من تو راهم

نور خورشید را پخش کن

دراعماق ذهن پیچیده ام من با چیزهایی که پیدا میکنم دلگرمم


🍀  مطالب پیشنهادی 🍀

 

🍀سریال کره ای اسپانسر sponsor2022 🍀سریال کره ای اهنگ عاشقانه ی خیال انگیز 🍀  سریال کره ای شام دوستانه dinner mate  🍀 فیلم کره ای اسم من لو کی وان با بازی سونگ جونگ کی  🍀سریال کره ای پایان خوش من با بازی جانگ نارا  🍀سریال کره ای سقوط اضطراری عشق crash landing on you  🍀  دیالوگ از سریال کره ای گوبلین goblin 도깨비 🍀 سریال کره ای جنگ گوریو و خیتان 🍀 سریال کره ای دکتر اسلامپ  🍀 مصاحبه ی آی اِم IM با مجله ی allure 🍀  معرفی کتاب شمس و طغری 🍀 سریال کره ای وارث غیرممکن   🍀