ادم اگه میخاد اهنگ خارجی منظور با زبان انگلیسی گوش بده اهنگی گوش بده که صدای خاننده خوب باشه اهنگ مفهوم داشته باشه . تو رو به وجد بیاره . الان مث این اهنگی که من دارم گوش میدم .

Download The Rose (더 로즈) - Back To Me _ Alive (faststorage.online)

اهنگ رو میتونین از اینجا دانلود کنین .

خیلی اهنگ قشنگیه .

معنی فوق العاده باحال اهنگ :

{

من میتونم تورو عصبانی کنم

میتونم کاری کنم فریاد بزنی

میتونم گریه ات بندازم

میتونم کاری کنم ترکم کنی

ازم متنفر شی به خاطر همه چی

اما نمیتونم کاری کنم که برگردی پیش من...

تمام روز داشت بهم زنگ میزد ولی من برنمیداشتم

با اینکه تمام تلاشمو میکردم نتیجه معکوس میداد

تو هرچی که من میتونستم بگیرم رو بهم دادی

اره من همه چیز رو بدیهی تلقی کردم

من هیچی نمیدونستم " معنی هد اپ این کلاد ینی کسی که از موقعیت خودش درکی نداره "

اره من هرگز متوجه ش نشدم

یادم میاد فک میکردم به تو نیازی ندارم

اما بعد زمان گذشت و فهمیدم درست نبوده

حالا من تبدیل به بارونی شدم که بر روز نمایش تو می باره

دلیلی که تو من را فراموش کنی شدم

اره من همیشه داشتم یه اشتباه رو تکرار میکردم

شاید اصلا من هرگز لیاقت تورو نداشتم ...

من میتونم دنیایی از رویاهای شکسته بسازم

میتونم کاری کنم چیزی بگی که منظورت نبوده

من میتونم تمام چیزهایی که ما برای بودن ساخته بودیم رو خراب کنم ....

تمام روز زنگ زدم که همه چیزو درست کنم اما همه چی بدتر شد

وقتی امشب دیدمت بهم گفتی میخای ترکم کنی از موقعی که اینو شنیدم خالی شدم " به نقطه ای رسیدم که نمیتونم ادامه بدم

اگر چیزی بدونم اینکه پایان خوش رو چطور خراب کنمه

و یادم میاد وقتی رو که تو هنوزم بهم نیاز داشتی

نمیدونم چطور باید اینو رها کنم

به راحتی

حالا من ابریم برای روزای افتابی تو

دلیلی که تو داری فرار میکنی

نمیدونم چطوریه که همش دارم همون اشتباه رو تکرار میکنم

}

یکی دیگه از اهنگای خیلی قشنگ این گروه که تازگی شنیدمش . معنیش یخورده متفاوته . من اینجوری معنیش کردم :

{

نور کوچیک بمون

کرم شب تابی که من را جذب میکنه

منو بگیر و ببر

از درون این نگاه های خفه کننده

درخشش نور ماه

راه رو پیدا کن و برو

یواش یواش بهم نزدیک شو

جرقه های نور که بالا میان

نور رو دنبال کن

اون ستاره های دنباله دار که دارن فوران میکنن

من میخام قرمز باشم "منظور میخاد متفاوت باشه "

مث این شعله هایی که جلو چشمم داره شکوفه میده

مث اسمونی که رنگ قرمز توش پخش شده

اهمیتی نمیدم

من میخام که بشم...

زیر ابر بمون

گلبرگ های گل شکوفه میدن مث بهشت

برقص بدنتو تکون بده

انگار که داری رویا می بافی پرواز کن

...

میخام تنها کسی باشم که تو این راه ، قدم میذاره

راهی که تنهایی داری توش قدم میذاری

تو تاریکی قرمز را شعله ور کن

تحت تاثیر حرفهای دیگران نباش ...

اینکه با دیگران فرق داشته باشی مشکلش چیه

اهمیتی نده همونجورکه جذب شدی

هرکی هرچی بگه اهمیتی نداره

من نمیخام بمیرم

مث اتیش تا اون بالا ها برس

اتش بازی

}

خیلی اهنگش قشنگه . خییییییییییییییییییلی . جوری که از شنیدنش خسته نمیشم . صداش از بهشت اومده این اوپا . ❤❤❤❤❤❤

<br/>موزیک ویدئو RED از گروه THE ROSE زیرنویس چسبیده فارسی(پیشنهادی) (aparat.com)


🍀  مطالب پیشنهادی 🍀

💟سریال کره ای میراث خانوادگی 💟جاسوس ادمهای مسحور شده 💟 فیلم ژاپنی هیولا monster 💟سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن 2024 Marry My Husband 💟 

 سریال کره ای پولگاسال 불가살 Bulgasal: Immortal Souls  💟 سریال ترکیه ای عطیه هدیه gift 💟 معرفی کتاب جود گمنام 💟 اهنگ از IM MONSTAX  💟 وبلاگ خونی 💟 سریال کره ای هتل بزرگ درخشان 💟 معرفی کتاب شرکت  💟دومین برف تهران عکس و اهنگ برفی  💟 برنامه با حضور گونگ یو