برنامه تلویزیونی کره ای برادری و تاس 2023 Bro & Marble
با مجری گری لی سونگی 💚  سریال کره ای بی خانمان  💚، و حضور کیوهیون سوپرجونیور Super Junior 💚  اهنگ کره ای شستشوی قلب کیوهیون سوپرجونیور  💚، بازیگر یو یئون سوک ، هوشی و جاشوا ی سونتین Seventeen ، بازیگر لی دونگ هی و کمدین جی سوک جین به عنوان شرکت کننده های بازی .
 

برنامه تلویزیونی کره ای برادری و تاس 2023 Bro & Marble
برنامه تلویزیونی کره ای برادری و تاس 2023 Bro & Marble

 
این برنامه توی دبی فیلمبرداری شده و هدفش نشون دادن دبی و مکان های گردشگری و زیبایی و هنر و فرهنگ دبی است . بازی تقریبا همون بازی مونوپولی یا روپولی هست ، روالش به این شکله که :
شرکت کننده ها باید پول داشته باشن ، لی سونگی بانکره ، شرکت کننده ها میرن پیش لی سونگی و هرچی وسیله باارزش دارن مث کت ساعت اینجور چیزا رو به لی سونگی می فروشن و در قبالش لی سونگی بهشون مبلغی رو پرداخت و با اون پوله میتونن بازی کنن ، خب یه میز هست دورش مکان های تفریحی و گردشگری دبی هست ، تاس رو میندازن و اگه خاستن اون مکان رو برن برای بازدید ، پول عوارضش رو میدن ، یه جایی هم هست که بهش میگن زمین بی که اونجا واسه بانکره و سکرته ، مثلا اگه اونجا براشون بیفته ، میرن به اون مکان مثلا کویر و اونجا بانکر هست و بهشون میگه که برای بیرون رفتن از اینجا باید یه سری مراحل رو انجام بدن .
بازی یجوری طراحی شده که با فرهنگ و هنر دبی در امیخته باشه ، مثلا تو یه مرحله از بازی لی سونگی به شرکت کننده ها چراغ جادو میده و هرکی چراغ جادوش واقعی باشه به یه سری امتیاز ها دست پیدا میکنه .
یا تو یه مرحله از بازی هرکدوم باید لباسی رو می پوشیدن و نقش بازی میکردن ، شتر که یک حیوانی که تو دبی زیاده و میگن حیوان دبی یا همچین چیزی ، یا شاهزاده خانوم و ببر که نماد دبیه ، میمون و دزد ، اینجوری .
 
خب این جور برنامه ها علاوه بر اینکه میتونی با شخصیت های واقعی طبیعتا اینا ریالتی شو هستن دیگه ، بازیگرا یا خواننده ها اشنا بشی ، میتونی اون شهری که دارن معرفی میکنن رو هم ببینی و با فکت هاش اشنا بشی و از مناظر لذت ببری و اینا .
کیوهیون و جی سوک جین و لی سونگی که تکلیفشون معلومه ، انقد تو برنامه ها دیدمشون که قشنگ می شناسمشون ، ینی هرجا باشن برنامه قطعا فان و سرگرم کننده و باحال و خنده داره . کیوهیون که دیگه استاد شده خیلی خوبه تو برنامه ها و خیلیم خرشانسه ، هروقت تاس مینداخت 6 می اورد ، سر همین شانسش مجبور شد یه خوشه زرشک و پرتقال کوچیک ها که اندازه پسته هس؟ از اونا بخوره که خیلی ترشن . کره ای ها با مزه ی ترشی زیاد میونه ای ندارن . 🤭😄
لی دونگ هی که تو سریال ریپلای 1988 باهاش اشنا شدم خیلی بامزه و راحت بود ، پسرای سونتین هم خیلی خوب بودن فک میکنم اولین بارشون بود که تو اینجور برنامه ها بودن برای همین هم روشون کم بود هم خیلی مودب بودن . من زیاد سونتین رو نمی شناسم ، کنجکاو شدم با این برنامه برم موزیک ویدئوهاشونو ببینم .
ولی اینجا فهمیدم که لی سونگی واقعا خییییییییییییلی خیییییییییییلی ساده و خنگه ، ینی قشنگ میشه فهمید که چجوری کمپانیش 20 سال پولشو بالا کشیده بس که ساده و زودباوره ، الهی بمیرم ، سر یه ماموریت که باید روی لی سونگی انجام میدادن تا امتیاز بگیرن هم خیلی خنده دار شده بود هم خیلی سونگی طفلی شده بود خیلی دلم براش سوخت حالا ایشالا تو زندگی خصوصیش موفق بشه و اینجوری دوباره سرش کلاه نذارن . تازگی هم خبر اومده که قراره پدر بشه . خیلی خوشالم براش .
یو یئون سوک هم تو گروه کیوهیونه و خیلی زرنگه و خیلی باهم مچن و حتی جنس خرابتر از کیوهیون خیلی جفتشون تو بازی جدی و نامردن 🤣🤣🤣 اگه برنامه رو ببینین می فهمین .