سریال کره ای " moving" متحرک
 
 سریال کره ای " moving" متحرک

 
این سریال خیلی سر و صدا کرده بود ، من هی منتظر شدم تموم شه بعد ببینمش . ولی اصلا خوشم نیومد . خیلی مسخره بود .اگه تخیلی دوس دارین میتونین ببینین ولی من که هیچ خوشم نیومد .
 

 🍂🌨   ‌ بیشه زاری غرق در شکوفه در یک نگاه    🍂🌨

 
داستان اینکه یه سری افراد هستن که برای امنیت ملی کار میکنن ،و یه سری توانایی های خارق العاده دارن ، فراانسانی بهتر بگم . حالا اینکه اینا چجوری ساخته شدن رو راستش من از قسمت ده زدم قسمت 20 ببینم اخرش چی میشه ، نفهمیدم ...مثلا یکیشون دیدش خیلی خوبه مث عقابه یکی اصلا نمیمیره هرچی بکشیش ، یکی تو اسمون پرواز میکنه از این چیزا . بعد اینا واسه یه پروژه ای ساخته شدن بعد که پروژه تموم میشه میرن هرکی پی کار خودش . بچه دارم شدن . و مواظبن که لو نرن ، بچه هاشونم مث خودشونن . پرواز میکنن تو اسمونا و کشته میشن نمیمیرن از این چیزا ... بعدش یهو از امریکا ادم می فرستن این ادم فراانسانی کره ای رو بکشن ، میگن فقط امریکا باید داشته باشه ...از اونورم کره شمالی یکیو می فرسته خلاصه دعوا در میگیره و اینا ...الی اخر ...
یه فیلم ژاپنی هست چندسال پیش من نگاه کردم " آجین " تاکرو ساتوه بازی کرده ، تقریبا مث این فیلمه بود .